klagetråd: konstant dårlig

Vanillatwin

Elsker forumet
jeg er konstant dårlig, blir kvalm når jeg spiser og når jeg ikke spiser( klarer ikke å kaste opp, har en sperre for meg :meh:) . Må pusse tennene med ett par timers mellomrom gjennom hele dagen. Kjennes ut som alt jeg spiser er råttent eller muggent :lurking::lurking: det brenner i magen, jeg er oppblåst,sover så fort jeg har en sjanse.

jeg er på jobb men fungerer veldig dårlig, ønsker ikke å si noe på jobb enda så presser meg igjennom dagene.

flere som er skikkelig dårlige?

jeg er konstant dårlig, blir kvalm når jeg spiser og når jeg ikke spiser( klarer ikke å kaste opp, har en sperre for meg :meh:) . Må pusse tennene med ett par timers mellomrom gjennom hele dagen. Kjennes ut som alt jeg spiser er råttent eller muggent :lurking::lurking: det brenner i magen, jeg er oppblåst,sover så fort jeg har en sjanse.

jeg er på jobb men fungerer veldig dårlig, ønsker ikke å si noe på jobb enda så presser meg igjennom dagene.

flere som er skikkelig dårlige?

Har det ganske så identisk med det bortsett fra tannpussen da, der sliter jeg![emoji28]

Har det ganske så identisk med det bortsett fra tannpussen da, der sliter jeg![emoji28]

godt det er flere, har sagt til samboeren har jeg angrer litt... vi kan adoptere istedet for dette vet jeg ikke om jeg orker 9 mnd av :wideyed::wtf:

Sover utrolig nok mindre enn vanlig ( har ME, så sover myyye hele året), men er konstant trett og gjesper mye. Har merket idag at jeg ikke lenger kan strekke meg samtidig som jeg gjesper, for da får jeg så ufattelig vondt i puppene! [emoji23]
Mye kvalm, og samme som deg at jeg ikke klarer å kaste opp, men er sulten hele tiden. Luft i magen er helt sinnsykt, og er så oppblåst at jeg ikke klarer å gå med stramme bukser. Hodepiner har begynt å snike seg innpå, og har mye strekk i rumpe og lår (skikkelig ilende følelse). Og har noen humørsvingninger jeg syns er litt gufne, tenker gubben syns det samme [emoji28][emoji85]

godt det er flere, har sagt til samboeren har jeg angrer litt... vi kan adoptere istedet for dette vet jeg ikke om jeg orker 9 mnd av :wideyed::wtf:

Haha, og jeg har sagt at han ikke får flere enn to barn med meg, og at hvis han ønsker seg flere får han pjegge på noen andre eller så må vi adoptere[emoji23]

Jeg forstår deg godt!! Men ikke alle graviditeter er like, det vet jeg godt. Med første barnet mitt var jeg veldig dårlig, kvalm og uvel inkl bekkenløsning. Så kunne nærmest ikke gjøre annet enn å sove. Etter det svangerskapet gikk det 7 år før jeg klarte overbevise meg selv om å prøve på en til....dettesvangerskapet var heeelt annerledes. Jeg hadde lange løpeturer i 7 mnd, enorm appetitt og fungerte helt normal. Men nå igjen...kjempe dårlig hele tiden. Orker ingenting!!

Er veldig trøtt om dagen, sover mye mer. Og mat.. er ennå mer kresen enn til vanlig. Lite som frister :-(

Vi har alt en klagetråd i nov17

Back
Topp