Vognpose

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva gjør dere med vognpose nå på våren? I går var det nesten 10 grader og lille var helt svett i voksi City. Kjøpte easygrow sin vårpose i helga da lokalbutikken hadde de til 600 kr. Føler det er tidlig....
 
Har lammeskinnspose, lar den vere åpen under vogntrekket hvis det er lunt. Men trur ikkje det er for tidlig med vårpose i bagdelen, det er jo ganske lunt og godt nedi der :)
 
Har lurt litt på det samme selv. Vi byttet til sportsbagen på vogna, og da ligger han mer åpent - han blir derfor ikke like klam i vognposen sin (easygrow nature) som når den lå nedi bagdelen. Ser derfor heller an litt til om det er behov, eller om det holder med ytterklær (han er veldig varm av seg) uten pose. Eventuelt mindre klær oppi posen han allerede har.
 
Jeg bruker fortsatt bagdel, og vinterpose. Men kler kun på han en strikkejakke og lue.

Vi har en tinkafu vognpose, som en kan ta ut "dyna" i, og gjør om til vårpose. Men gjør ikke det helt enda.
 
Nå er det 7-9 grader her, så det ble alt for varmt nedi dunposen. Lille var helt svett sist den ble brukt..
Har lammeskinn og dyne nå. Så kler jeg heller litt mer på hun.
 
Skal kjøpe ny vognpose til når vi bytter til sittedelen. Kjøper da Bugaboo high performance. Der kan man bytte ut stykket foran med et litt tykkere til høst/vinter. Nå bruker hun fortsatt vinterposen i bagdelen, men kler ikke på mer enn en strikket ullgenser og lue. Mer enn varmt nok :)
 
Satt faktisk akkurat å kikket litt på vognpose til vår/høst...tenkte å bytte nå. Har en varm unge. Ofte jeg bare legger henne i strømpebukse/body om hun sover i vogna på verandaen...
 
Har også kjøpt Easygrow vårposen og den er veldig varm og funker helt fint når det er opp mot 10 grader [emoji4] tar heller på henne litt ekstra klær.
Voksiposen blir gruelig varm og dyne sparker hun av seg
 
Bruker også lammeskinn og dyne når det er varmt ute [emoji4]
 
Her ligger han på en skinnfell, og har en pose fra Nordlys uten dun. Kler på genser, lue og votter nå som det er mildt, og han holder seg akkurat passe varm :)
 
Tenker å kjøpe easygrow lite. Har voksi urban, og den blir for varm fremover tror jeg.
 
Skal kjøpe ny vognpose til når vi bytter til sittedelen. Kjøper da Bugaboo high performance. Der kan man bytte ut stykket foran med et litt tykkere til høst/vinter. Nå bruker hun fortsatt vinterposen i bagdelen, men kler ikke på mer enn en strikket ullgenser og lue. Mer enn varmt nok :)
Og der fant jeg ut at jeg mest sannsynlig må kjøpe ny pose tidligere enn jeg tenkte. Alt for varmt til henne i dunposen idag :p
 
Lurer litt på å kjøpe ny, lettere vognpose jeg også. Tror jeg venter til vi bytter til sportssete da, så ser jeg hva som funker best i forhold til det :) Har tittet litt på Easygrow lite, syns de er veldig fine!
 
Har bare brukt tykkere genser på det verste og dyne, så blir ikke vognpose her med det første.
Syns det er lettere å regulere mengde klær sånn vi gjør det nå [emoji4]
 
Lurer litt på å kjøpe ny, lettere vognpose jeg også. Tror jeg venter til vi bytter til sportssete da, så ser jeg hva som funker best i forhold til det :) Har tittet litt på Easygrow lite, syns de er veldig fine!

Tenker å kjøpe easygrow lite. Har voksi urban, og den blir for varm fremover tror jeg.

Anbefaler Easygrow lite [emoji4][emoji1360]
 
Jeg dropper posen helt ibland og har bare på pledd i bagen. Eller bruker vanlige klær og lue i posen.
Har også ønske om å få tak i vår/sommerpose, men samboer synes der er noe unødvendig å legge penger på...
Men om det stadig er rundt 5-10 plussgrader til dere (og ikke 5 minus) ser jeg ikke problemet med å bytte pose. Og i hvert fall ikke om du skal gå på sentra [emoji4]
 
Jeg dropper posen helt ibland og har bare på pledd i bagen. Eller bruker vanlige klær og lue i posen.
Har også ønske om å få tak i vår/sommerpose, men samboer synes der er noe unødvendig å legge penger på...
Men om det stadig er rundt 5-10 plussgrader til dere (og ikke 5 minus) ser jeg ikke problemet med å bytte pose. Og i hvert fall ikke om du skal gå på sentra [emoji4]

Har også tenkt på å kjøpe en vårpose, men samboer var ikke enig her heller..
 
Jeg dropper posen helt ibland og har bare på pledd i bagen. Eller bruker vanlige klær og lue i posen.
Har også ønske om å få tak i vår/sommerpose, men samboer synes der er noe unødvendig å legge penger på...
Men om det stadig er rundt 5-10 plussgrader til dere (og ikke 5 minus) ser jeg ikke problemet med å bytte pose. Og i hvert fall ikke om du skal gå på sentra [emoji4]

Har også tenkt på å kjøpe en vårpose, men samboer var ikke enig her heller..

Det selges mange av de på Finn [emoji4]
 
Back
Topp