♫ Skravletråd Mars ♫

De lærer jo fort [emoji14] Jeg sier Djises ofte... Hører tydelig hvem de har lært det av for å si det slik. En periode hørtes minste ut som Janice i Friends med Oh My God! [emoji85][emoji85] Ikke meg det heller.... Just saying.

Selvsagt er det kos med baby. Jeg hsr lyst på baby! Mine er store og vil ikke kose lengre. Heldigvis har ei venninne baby. Koser med hu og skjemmer hu bort med gaver [emoji23][emoji23] Sagt at om hu trenger en hvil må hu ringe. Jeg kan ta babyen [emoji7][emoji7]

Ikke min heller. Dermed vanskelig å lære barna å vente på tur når jeg selv sitter å roper til bilisten foran meg [emoji23][emoji23]
Haha. Største gikk en periode og sa heeerregud, og kjøøør daaaaaa når vi satt i kø. Ikke meg hun har lært det av :p Samme tonefall og alt.

En venninne av meg har en baby på en mnd, og jeg må bort å kose og lukte på henne av og til. Og min har nettopp vært sånn:p Greit å ha en baby man kan skjemme bort, og låne av og til da.

Fikk 40% på cubus siden jeg meldte meg inn som kundegreier. Også fikk jeg da velkomst på ytterligere 10%. Så fikk halv pris. Benytta det hele til å kjøpe inn mye sokker og truser til unga. Skikkelig forbruksvare gitt. Kaste det gamle.

Også en regnbukse til minsta og en my little pony nattas til hu :)

Moro å handle på salg[emoji1]

Back
Topp