Da blir det fest! Rai Rai [emoji39]
Det blir det[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det fest! Rai Rai [emoji39]
Ja det er litt godt med rolige dager og.Lov med slike dager. Skal ikke gjøre noe i morgen jeg [emoji14] Da har jeg fri gitt.
Koselig på gulvet da [emoji169]
Gleder meg. Vært ekstra rolig på kveldene syns jeg. Er jo da jeg er alene i stua [emoji87] Da jeg trenger å skravle! Og har innimellom så masse at 5 på rappen ble jo tatt på en to tre [emoji23]Det blir det[emoji23]
Fikk 40% på cubus siden jeg meldte meg inn som kundegreier. Også fikk jeg da velkomst på ytterligere 10%. Så fikk halv pris. Benytta det hele til å kjøpe inn mye sokker og truser til unga. Skikkelig forbruksvare gitt. Kaste det gamle.
Også en regnbukse til minsta og en my little pony nattas til hu![]()
Ja. Om du trenger noe er det jo en kjempe fordel [emoji1]
[emoji23][emoji23][emoji23]
Viktig å ta vare på seg selv [emoji1][emoji39]
Poden på fotballtrening og jeg har egentid på do [emoji23] bruker ekstra lang tid når jeg kan [emoji12]
Uff ja! Den tiden går så altfor fortJa det er litt godt med rolige dager og.
Ja nyter tiden på gulvet. Går alt for fort, og plutselig er det tilbake på jobb igjen. Noe jeg ikke er klar for![]()
Så bra! Det fikk jeg og i dag, så hvitveis, pusekatter og noen av trærne hadde fått knopper. Er så gøy med vårtegn. Og så var det opphold når vi gikk til barnehagen. Helt herlig.
Mye raskere å sortere de også da [emoji14]
Ps - La oss hylle mangfoldet hele året [emoji7]
21. mars er nemlig den internasjonale Downs Syndrom-dagen og i den forbindelse arrangeres den veldig sjarmerende Rockesokk-kampanjen. Kampanjen går ut på noe så fint og uskyldig som at man skal gå med to ulike sokker hele dagen for å hylle mangfoldet og vise at man setter pris på at vi alle er forskjellige.
Får håpe det daSkulle egentlig shoppe litt jeg også. Men jeg rekker det ikke idag[emoji33] idag går det i ett til jeg skal i seng. Kanskje jeg rekker å titte litt på nett før jeg skal på velforeningsmøte
Oj da! Trodde de bare tok en dag i blant. Ikke to på rappen [emoji14] Jaja. Jeg har handla [emoji39]Tror de skal ha noe sånn big smiley dag på torsdag og![]()
Ingenting er så deilig som en fredelig stund på do. Ingen som dundrer i dører, roper gjennom døra. Prøver å få finga gjennom dørsprekken og man ser skyggene lure der... Man holder pusten helst [emoji23]Helt klart [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Hvordan havna du som styreleder da? Ble jo veldig nysgjerrig... [emoji56]Forbereder meg til møte. Har jeg nevnt at jeg HATER å holde møte foran andre.
Ikke spør meg hvordan jeg havnet som styreleder[emoji85][emoji85][emoji85]
Bra jeg kan informere litt fornuft også [emoji8][emoji7] den dagen har jeg ikke hørt om før.
Forbereder meg til møte. Har jeg nevnt at jeg HATER å holde møte foran andre.
Ikke spør meg hvordan jeg havnet som styreleder[emoji85][emoji85][emoji85]
Ingenting er så deilig som en fredelig stund på do. Ingen som dundrer i dører, roper gjennom døra. Prøver å få finga gjennom dørsprekken og man ser skyggene lure der... Man holder pusten helst [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Hvordan havna du som styreleder da? Ble jo veldig nysgjerrig... [emoji56]
Lykke til!
Litt scooby doo fakter.Ja, er om og gjøre at man blir litt usynlig [emoji23]