Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Det syntes jeg ogHihi, smart avgjørelse å hvile litt[emoji2]
Aha. Det forklarer jo litt [emoji14] Søskenbarnet mitt har også slik. Må ha klær på seg ute. For fryser så lett [emoji14]Er chiuaua
Åh, det er så kjedelig når man egentlig skal ha fri, men må jobbe.Skulle ha fri i morgen men nei det ble ikke sånn
Håper det hjelper litt hvertfall [emoji169]Takk for tips. Det skal prøves.![]()
Jupp men vi fikk ikke med detAha. Det forklarer jo litt [emoji14] Søskenbarnet mitt har også slik. Må ha klær på seg ute. For fryser så lett [emoji14]
Godt med penger men så fram til fri ogsåÅh, det er så kjedelig når man egentlig skal ha fri, men må jobbe.
Trenger ikke så lang tur da i det minste velJupp men vi fikk ikke med det
Usj. Får håpe du får fin dag alikevelSkulle ha fri i morgen men nei det ble ikke sånn
Neeei! Skjønner ikke hvordan det er mulig. Nesten sånn at jeg lurer på å gå for en baby paracet. Nei daMannen kommer heldigvis snart hjem med nye.
Fått lange turer de andre dagenrTrenger ikke så lang tur da i det minste vel![]()
Nope ikke jegLa alle seg? [emoji23][emoji87]
"All by my seeeelf" nynne videre [emoji85]
La alle seg? [emoji23][emoji87]
"All by my seeeelf" nynne videre [emoji85]
Det får jegUsj. Får håpe du får fin dag alikevel![]()
Flink daFått lange turer de andre dagenr
Så kjekt daNope ikke jeg
Norsk? Er så mange nå syns jeg [emoji23]Tilbake nå. Ble en episode med fødeavdelingen[emoji23]
Så det. Men gjelder det på nett også?Vurderer å bestille litt klær fra Cubus. 40% på alle klær i morgen.....