Bugaboo buffalo

Har den og ikke fornøyd. Når sportsdelene er på, er det håpløst å komme til kurven under for å legge poser i. Glidelås for å justere sportsdelen. Også er jeg redd for at den skal tippe siden den kun har tre hjul, har tippet en gang hos oss med minste i.

Ellers så synes jeg bagen er fin, men fikk ikke bruke den lenge da jenta mi har HD og måtte bruke pute og skinne. Da ble bagen for smal.
Ellers er den jo lett å legge sammen og går fint i bilen uten å ta hele bagasjerommet. Men igjen, kommer Ann på hva man ser etter og smaken er som baken, den er delt i to ;)
På tvillingvogna så er der 4 hjul så angående velting så er det kanskje bedre. Hmm synes det er så vanskelig å tenke vogn når det er så vanskelig å finne tvillingvogner - har jeg inntrykk av.
Jeg hadde tfk joggster twist (kun sportsdelen)og ei venninne tfk tsøskenvogn. Hun hadde en bag og en sportsdel, men det er vel tvillingvogna? God vogn, god å trille og god plass i sportsdel! men jeg likte ikke tre hjul da marken ikke ville sove i vogn lenger. Han klarte å sno seg utav selene og bakover så vogna veltet. Så tror det blir en med fire hjul nå, men svingbare foran. Solgte den fordi jeg syntes bagen er liten så ville ikke kjøpe den, vil ha stor bag til oktoberbabyen. Også ville jeg ha ny vogn og ikke være smart [emoji23][emoji23]
Ja det er tvillingvogna. Den har kommet i ny modell nå og skal visst være forbedret men hjelper jo ikke når jeg ikke kjenner til den fra før [emoji23][emoji23]

Hadde SIMO med mini og den var så to stor. Han kunne ligge i bagdelen til over året og byttet egentlig bare fordi han ble stor nok til sittedel. Kunne tenkt meg sånn str men lett vogn nå igjen.

Gubben har dårlig erfaring fra emmaljunga som tvillingvogn da den var så tung. Akk og ve.

På tvillingvogna så er der 4 hjul så angående velting så er det kanskje bedre. Hmm synes det er så vanskelig å tenke vogn når det er så vanskelig å finne tvillingvogner - har jeg inntrykk av.

Ja det er tvillingvogna. Den har kommet i ny modell nå og skal visst være forbedret men hjelper jo ikke når jeg ikke kjenner til den fra før [emoji23][emoji23]

Hadde SIMO med mini og den var så to stor. Han kunne ligge i bagdelen til over året og byttet egentlig bare fordi han ble stor nok til sittedel. Kunne tenkt meg sånn str men lett vogn nå igjen.

Gubben har dårlig erfaring fra emmaljunga som tvillingvogn da den var så tung. Akk og ve.
Den nye emmaljunga er vel ikke så tung? Double viking? Den ser i hvert fall helt annerleded ut enn de "gamle" modellene. Og hun som startet tråden lurte på buggaboo. De har også en tvillingvogn. Donkey?

Jeg er helt i villrede på hva jeg skal velge. Har 0 erfaring. Men jeg trenger ei vogn som tar lite plass i bilen ettersom vi har STOR hund også [emoji23][emoji85] Vurdere Baby Jogger City elite, men må vel ut å prøve litt etter hvert [emoji5]

Den nye emmaljunga er vel ikke så tung? Double viking? Den ser i hvert fall helt annerleded ut enn de "gamle" modellene. Og hun som startet tråden lurte på buggaboo. De har også en tvillingvogn. Donkey?
Den er kanskje ikke det mannen fikk tvillinger for 10 år siden så det har kanskje skjedd litt siden den gang [emoji23][emoji23]

Ja har sett på buggaboo, men klarer ikke få meg til å like hvordan den ser ut [emoji87]

Hehe, da er vi to:p synes det er vanskelig å orientere seg i den jungelen..
Det jeg vet er viktige kriterier for meg er at vognen er god å trille- da kanskje med spesielt hensyn til at den ikke skal være kjempetung, komme seg greit frem også på vinterføre, justerbar høyde på håndtak og at barnet kan sitte begge veier.. Ellers er det sikkert andre ting som er viktig, men de vet jeg ikke om enda:p:rolleyes:

Stemmer... vinterføre!!! Det har jeg jammen ikke tenkt på [emoji33] men Ok, nå bor jeg jo i stavanger området da, og her er d så og si høst hele året allikevel [emoji23]

Vi hadde først Brio go og den var helt OK så byttet vi til tfk og da var jeg frelst <3 vi har hund så er jo mye ute å går og vi er generelt mye ute å går og den vogna er super å trille! Men nå har jeg bare hatt den i sportsvogn da så må kjøpe en bag :) vi har sedan bil itilegg så det var greit med en vogn som ikke var så stor. Synes kansje sportsdelene er litt vel åpen hvis denne Minien er like nysgjerrig som broren sin så da kommer jeg til å kjøpe multi x baggen :smug: men må liksom ha original baggen når h*n er baby <3

Jeg er helt i villrede på hva jeg skal velge. Har 0 erfaring. Men jeg trenger ei vogn som tar lite plass i bilen ettersom vi har STOR hund også [emoji23][emoji85] Vurdere Baby Jogger City elite, men må vel ut å prøve litt etter hvert [emoji5]
Babyjogger city elite er ei fantastisk vogn! Vi kjøpte den nå til ettåringen:) dog ville jeg ikke brukt den før, for det er ikke mulig å ha sportsdelen vendt mot seg:/ Jeg viller iallfall hatt min 6-12mnd baby vendt mot meg :)

Vi hadde først Brio go og den var helt OK så byttet vi til tfk og da var jeg frelst <3 vi har hund så er jo mye ute å går og vi er generelt mye ute å går og den vogna er super å trille! Men nå har jeg bare hatt den i sportsvogn da så må kjøpe en bag :) vi har sedan bil itilegg så det var greit med en vogn som ikke var så stor. Synes kansje sportsdelene er litt vel åpen hvis denne Minien er like nysgjerrig som broren sin så da kommer jeg til å kjøpe multi x baggen :smug: men må liksom ha original baggen når h*n er baby <3
Jeg hadde forresten et innlegg i sportsdelen min. En slags pute. Kosta ca 500kr tror jeg. Da satt mini fint i sportsdelen fra 4mnd (han var tidlig ute med å dra seg opp og alt ble bedre da han fikk "sitte" og se enn ligge).

Jeg hadde forresten et innlegg i sportsdelen min. En slags pute. Kosta ca 500kr tror jeg. Da satt mini fint i sportsdelen fra 4mnd (han var tidlig ute med å dra seg opp og alt ble bedre da han fikk "sitte" og se enn ligge).
Det visste jeg ikke at fantes. Nå hadde vi Brio vogna til han var 8 mnd så etter det gikk det jo fint i sportsdelen, men takk for tips. Skal jeg se på :)

Stemmer... vinterføre!!! Det har jeg jammen ikke tenkt på [emoji33] men Ok, nå bor jeg jo i stavanger området da, og her er d så og si høst hele året allikevel [emoji23]
Hehe!:D Godt poeng:p Det er vel kanskje ikke i Stavanger det er mest vinter og mye snø...
Nå kan man vel ikke skryte på seg så mye vinter her på Østlandet heller i år, så om dette vinterværet blir standard er jeg villig til å fire på vinterføre- kravet;)

Babyjogger city elite er ei fantastisk vogn! Vi kjøpte den nå til ettåringen:) dog ville jeg ikke brukt den før, for det er ikke mulig å ha sportsdelen vendt mot seg:/ Jeg viller iallfall hatt min 6-12mnd baby vendt mot meg :)

Tusen takk for tips. Må vel se litt nærmere på andre vogner også [emoji5] Finner vel ut av hvem som passer oss best etter hvert.

vi har Bugaboo Buffalo og er superfornøyd! god robust vogn som kan brukes på alle underlag og til alle formål [emoji106] anbefaler den på det sterkeste!

Den er kanskje ikke det mannen fikk tvillinger for 10 år siden så det har kanskje skjedd litt siden den gang [emoji23][emoji23]

Ja har sett på buggaboo, men klarer ikke få meg til å like hvordan den ser ut [emoji87]
To venninner av meg har bugaboo tvillingvogn og de elsker den :) eneste minuset er at den er veldig dyr.

Her tror jeg vi går for babyjogger city elite. Har før hatt emmaljunga nitro city som jeg også var veldig fornøyd med :-)

Første gang hadde jeg brio kombi (blæh, schvær og tung og uuugh!) andre gang Brio Go - utrolig grei og trille osv, denne gangen ble det Bugaboo bee3 for jeg ville ha en enda mindre vogn - som jeg stort sett bare trenger på kjøpesenter iblandt. Nå skal det sies at jeg fremdeles har Brio Go vogna stående så den kommer til å bli brukt som barnehagevogn når den tid kommer. Pluss at jeg bruker veldig mye bæretøy :)

Vi har bugaboo buffalo til vår sønn på snart 9 måneder. Vi elsker vognen. Lett og god å kjøre. Kalesjen er fantastisk. Sønnen vår sover så godt i den. Lun og god er den også.

Back
Topp