>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei. Vært på jobb da og er og blir en litt hektisk dag. Menmen. Dagen går da fort hvertfallGod ettermiddag, jenter.
Skjedd noe spennende her i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Vært på jobb da og er og blir en litt hektisk dag. Menmen. Dagen går da fort hvertfallGod ettermiddag, jenter.
Lang dag?Sliten i hodet. Nå skal det bli godt å dra hjem.
Oj såpass jaDet kan vist se ut som dere må det. Tok litt mere av nå i morgentimene enn jeg hadde regnet med. En gruppe har allerede postet over 900 innlegg siden kl 8![]()
Lite skravling herfra denne ukenVi må vell skravle ekstra mye vi også denne uken. om ikke havner vi vell langt ned på topp listen?![]()
Vært på jobbGjør på ?
Det må denRart med det, men hverdagen må gå sin gang...
Det er jeg også i dagSliten i hodet. Nå skal det bli godt å dra hjem.
Nei fint lite i grunnGod ettermiddag, jenter.
Stilig! Hvor har du kjøpt disse?
Usj ja! Helt ødelagt i hodet nå. Kvalm også.
Og etter ferdig på jobb måtte jeg også hjelpe farmor med å handle. Så hente minsta.
Ta en paracet nå da. Og håper det hjelper på.
Gjør lekser med minste nå. Så middag. Som jeg ikke vil ha en gang selv pga hodepine og kvalm [emoji23]
Så må vi på svømming. Også må jeg hente eldste som er hos en venninne. Hu ville egentlig sove der. Men jeg orker ikke stress i morgen tidlig. Så sa jeg henta hu i kveld. Hu får da 7 timer der i det minste....
Og etter de er i seng SKAL jeg ha minst en time i sofaen for å se litt tv![]()
Lang dag?
Da var ungene i seng, og jeg har masse ting som skulle vært gjort. Men har så vondt i hodet, så vurderer paracet, sofaen og smug spise litt smashEller kanskje jeg bare skal fikse det som fikses skal å synke ned i sofaen med god samvittighet etterpå..
Var det jeg valgteTa vare på hodet, spis smash og la huset flyte[emoji23]
Huff, tror det er noe som går det med vonde slitne hoder idag.
Håper du snart bra igjen.
Stemmer for paracet. Ellers hadde hvertfall mitt hode vært mye verreDa var ungene i seng, og jeg har masse ting som skulle vært gjort. Men har så vondt i hodet, så vurderer paracet, sofaen og smug spise litt smash [emoji14] Eller kanskje jeg bare skal fikse det som fikses skal å synke ned i sofaen med god samvittighet etterpå..
Litt bedre. Men slapp noe stor middag. Gjorde det enkelt å slengte en pizza i ovnen. Søstra kjørte så slapp noe stress til svømming. Og eldste kom ut når jeg ringte på hu. Så slapp å stå å snakke i evighet der også. Kveldsmat nå. Så legge deBle migrene medisin på meg. Men er bra nå heldigvis. Grusomt når en har ting en skal etter jobb, og føler seg ræva[emoji53]
Hvordan gikk det med din form da?
Legge deg?Er så trøtt
Var det jeg valgteKunne ikke rydde når smashen ropte sånn på meg, og når jeg fant ut at vi ikke hadde paracet var valget utrolig lett.