Bekkenløsning og fødsel

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Er det noen som har erfaring med fødsel når man har bekkenløsning? Følte dere at bekkenet begrenset dere mye feks i fødestillinger og utholdenhet, eller overgår riene de smertene uansett, så man ikke tenker så mye over det?

Jeg hadde bekkenløsning forrige gang, men kun symfyseløsning. Da var formen slik at de siste ukene holdt det i massevis å bevege seg fra leiligheten til garasjen, noe mer var å ta seg vann over hodet.

Merket lite til bekkenløsningen under fødsel, men nå utvider vel dette båndet ved symfysen seg uansett under fødsel? Krysser fingrene for at bekkenløsning ikke blir et hinder for deg!

Jeg vet ikke, men har tenkt litt på det jeg også! Når bekkenet er som vondest nå er det ikke sørlig fristende å tenke på å presse en baby ut der altså!

Jeg hadde bekkenløsning og eneste gangen jeg merket noe til det var når jeg skulle ut av og opp i senga.
Utenom det merket jeg ikke noe til det, hadde mer enn nok med å puste :-) :-)

Ok, det er veldig godt å høre at det ikke trenger å hemme noe særlig. Tenker liksom at det holder med de vondtene og ubehagene man allerede har i fødsel, om ikke jeg skal bli begrenset av bekkenet også [emoji14]

Jeg ble heldigvis noe bedre av bekkenløsningen rett før fødsel, og merket lite bekkensmerter under selve fødselen. Kan ikke huske at jeg kjente noe særlig til det under de to første fødslene heller. Og fantastisk å være smertefri når fødselen er over! No more bekkenløsning her i gården hvertfall. :)

Jeg ble heldigvis noe bedre av bekkenløsningen rett før fødsel, og merket lite bekkensmerter under selve fødselen. Kan ikke huske at jeg kjente noe særlig til det under de to første fødslene heller. Og fantastisk å være smertefri når fødselen er over! No more bekkenløsning her i gården hvertfall. :)
Åh, det høres ut som en drøm! Man lærer seg jo liksom til å bli vant med disse smertene. Det er så fjernt å tenke på at jeg føyk rundt oppi skogen i åsen her og var i mitt livs form for ni mnd siden [emoji14] Håper jeg kommer dit igjen til slutt.

Er det noen som har erfaring med fødsel når man har bekkenløsning? Følte dere at bekkenet begrenset dere mye feks i fødestillinger og utholdenhet, eller overgår riene de smertene uansett, så man ikke tenker så mye over det?
Hadde sterk bekkenløsning sist. Gikk med krykker nesten hele svangerskapet. Merket ingenting til bekkenet under fødselen. [emoji5]

Hadde sterk bekkenløsning sist. Gikk med krykker nesten hele svangerskapet. Merket ingenting til bekkenet under fødselen. [emoji5]
Det er jo egentlig helt utrolig at går an. :D Da skal jeg i alle fall ikke gidde å bruke energi på å bekymre meg for det :)

Back
Topp