>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23][emoji23] Jaja. Sjiraffer er jo søte [emoji7]Skal bare.
Ny "bare" hos meg er å sjekke om april the giraffe har født enda.
Glor på en giraff på YouTube stadig vekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23] Jaja. Sjiraffer er jo søte [emoji7]Skal bare.
Tusen takk og i like måte [emoji1]Sove godt spyro
Kos deg på jobb i morgen
Bestilte brått en gratis måned av HBO[emoji85] de hadde jo sesong 4 av Black sails[emoji5]
Skal bare.
God natt forresten. Får prøve sove. Skal jobbe i morgen igjenGreit å få litt god søvn først da [emoji1]
Sove godt [emoji4]
En gravid giraff i en dyrepark i USA. De er i sånn breeding program fordi det er så få av dem faktiskOg det er? [emoji23]
Er det.[emoji23][emoji23] Jaja. Sjiraffer er jo søte [emoji7]
Bra serie?
En gravid giraff i en dyrepark i USA. De er i sånn breeding program fordi det er så få av dem faktisk
Gravid i 15 mnd og man trodde den skulle føde i Jan/feb. Webkamera sender live på YouTube. Vi venter enda..
Tusen takk og i like måte [emoji1]
Det meste er borte. Litt tett i nesa. Men ellers fin. 0830 til 1400 [emoji1] fin arbeistid [emoji14]Hvor lenge skal du være i morgen da?
Hosten gitt seg?
Det gjør de nok ja ! [emoji39]Er det.
Og folkene som er innom og ser til henne ser bitte små ut![]()
Takk og i like måte [emoji1]God natt og sov godt [emoji173]
Hahaha. Du har helt rett. Huff, jeg er like gale såomeldste med skal bare. Bra jeg stort sett bare bruker tlf når de sover eller er opptatt med andre ting, ellers hadde det vært en stor fare for at det var meg de hadde det fra, og det går jo ikkeFort gjort å sjekke noe. Er så mye å "bare " sjekke. Føler meg litt som med barna når jeg har henta de på bhg/sfo. Mamma! Jeg skal baaaare gjøre en ting til !
[emoji23][emoji23] Vi voksne er ikke bedre sånn sett tror jeg haha.
God natt, og sov godtGod natt forresten. Får prøve sove. Skal jobbe i morgen igjenGreit å få litt god søvn først da [emoji1]
Sove godt [emoji4]
Det måtte jeg gjøre forgje mnd, men for en annen serieBestilte brått en gratis måned av HBO[emoji85] de hadde jo sesong 4 av Black sails[emoji5]
Det meste er borte. Litt tett i nesa. Men ellers fin. 0830 til 1400 [emoji1] fin arbeistid [emoji14]
Det måtte jeg gjøre forgje mnd, men for en annen serieSå nå har vi hbo og. Kunne jo ikke si det opp etter en mnd, var jo andre ting jeg ville se og.
Begynte å se på super girlHvilken serie var det du begynte på da?
Begynte å se på super girlSer på the flash og arrow, så måtte nesten se på det og. Så tenkte det var greit med en gratis mnd
Men ble ikke ferdig med det på den mnd. Hehe