♫ Skravletråd Mars ♫

Skal bare.

Ny "bare" hos meg er å sjekke om april the giraffe har født enda.

Glor på en giraff på YouTube stadig vekk
[emoji23][emoji23] Jaja. Sjiraffer er jo søte [emoji7]

Og det er? [emoji23]
En gravid giraff i en dyrepark i USA. De er i sånn breeding program fordi det er så få av dem faktisk

Gravid i 15 mnd og man trodde den skulle føde i Jan/feb. Webkamera sender live på YouTube. Vi venter enda..

En gravid giraff i en dyrepark i USA. De er i sånn breeding program fordi det er så få av dem faktisk

Gravid i 15 mnd og man trodde den skulle føde i Jan/feb. Webkamera sender live på YouTube. Vi venter enda..

Kanskje jeg må sjekke innom i morgen da[emoji6]

Fort gjort å sjekke noe. Er så mye å "bare " sjekke. Føler meg litt som med barna når jeg har henta de på bhg/sfo. Mamma! Jeg skal baaaare gjøre en ting til !

[emoji23][emoji23] Vi voksne er ikke bedre sånn sett tror jeg haha.
Hahaha. Du har helt rett. Huff, jeg er like gale såomeldste med skal bare. Bra jeg stort sett bare bruker tlf når de sover eller er opptatt med andre ting, ellers hadde det vært en stor fare for at det var meg de hadde det fra, og det går jo ikke :p. Så nå skal jeg slutte med skal bare å prøve og faktisk komme meg i seng. Kanskje:rolleyes:

Begynte å se på super girl :p Ser på the flash og arrow, så måtte nesten se på det og. Så tenkte det var greit med en gratis mnd :) Men ble ikke ferdig med det på den mnd. Hehe

Skjønner problemstillingen[emoji23] men 89kr mnd er ikke så verst det da.
Så på supergirl jeg også. Kanskje jeg må begynne å se den i morgen, mens mannen er på trening[emoji6]

Back
Topp