Vognvalg

Hehe, ja smaken er som baken;) Jeg er jo en av få som aldri kunne tenkt meg en klassisk Emmaljunga. Liker Bugaboo nettopp fordi den er stilren uten for mye dilldall. Men hovedgrunnen til ag jeg anbefaler den er jo fordi den er så god å bruke:)
Ja vi har den til mini på 1,5 år. Er så utrulig fornøgd - glad vi valgte rett vogn då kjøpte slik at vi slapp å bytte til andre etter kvart (som er ser mange gjer). Tenker at med vogn så er det heller funksjon i staden for utsjåande en må tenke. Er mange forskjellige trekk og farger en kan velge mellom for å få satt "sitt" preg på den.

Vært inne å sett litt på vogner og ikke blitt no klokere føler jeg [emoji85] Må nok ta en tur i butikk å teste de ut, hjelper lite bare med bilder synes jeg.

Men lurer litt på hvor lenge kan man bruke sittedelen sånn ca? På feks bugaboo?
Til dei er 17 kg (3år). Min gutt født som var født i sept-15 låg i bagdelen fram til han var 6mndish - då ville han opp og sitte. Han var stor baby - men låg godt i bagen. Brukte str 68 allerede då han var 3 mnd.

Til dei er 17 kg (3år). Min gutt født som var født i sept-15 låg i bagdelen fram til han var 6mndish - då ville han opp og sitte. Han var stor baby - men låg godt i bagen. Brukte str 68 allerede då han var 3 mnd.
Han er foresten 88 cm no, sitter og ligger godt i vogna endå :)

Syns det er så vanskelig å velge vogn!! Har egentlig sett meg ut bugaboo buffalo som mange skryter av. Men den koster jo en del. Fins det en OK vogn til rundt 5000 eller må man bare regne med å bruke masse på vogn?

http://www.jollyroom.no/barnevogner/duovogner/duovogner/beemoo-duo-premium-lux-duovogn-2017-black

Kjenner noen som har denne. den er helt okay den, lett og god å trille. Og helt topp for 3000kr som den er nå påtilbud

Nesten så jeg vurderte den selv. Men har mer enn nok vogner! :p

Syns det er så vanskelig å velge vogn!! Har egentlig sett meg ut bugaboo buffalo som mange skryter av. Men den koster jo en del. Fins det en OK vogn til rundt 5000 eller må man bare regne med å bruke masse på vogn?
Se linken :)

Hadde først simo med min første, den var kjempegod og jeg var veldig fornøyd. Ulempen er at den tok stor plass i bilen så vi byttet til beemoo, den er jeg slettes ikke fornøyd med. Den er vanskelig å trille og gå tur med. Vi kommer til å bytte før nr 2 kommer. Da blir det nok tfk, den virke veldig bra og god å trille.

Noen som har erfaringer med mountain buggy og baby jogger? Står mellom de to:) så vil gjerne vite fordeler og ulemper med de to vogntypene:)

Noen som har erfaringer med mountain buggy og baby jogger? Står mellom de to:) så vil gjerne vite fordeler og ulemper med de to vogntypene:)

Begge er gode og trille, men baby jogger er overlegen på lettvindthet når den legges sammen og plass den tar sammenlagt[emoji4] hvordan bagene er vet jeg ikke.

Back
Topp