Anbefaler Tfk Joggster twist med multi-x bag![]()
Signerer denne - FANTASTISK vogn! [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler Tfk Joggster twist med multi-x bag![]()
Ja vi har den til mini på 1,5 år. Er så utrulig fornøgd - glad vi valgte rett vogn då kjøpte slik at vi slapp å bytte til andre etter kvart (som er ser mange gjer). Tenker at med vogn så er det heller funksjon i staden for utsjåande en må tenke. Er mange forskjellige trekk og farger en kan velge mellom for å få satt "sitt" preg på den.Hehe, ja smaken er som bakenJeg er jo en av få som aldri kunne tenkt meg en klassisk Emmaljunga. Liker Bugaboo nettopp fordi den er stilren uten for mye dilldall. Men hovedgrunnen til ag jeg anbefaler den er jo fordi den er så god å bruke
![]()
Til dei er 17 kg (3år). Min gutt født som var født i sept-15 låg i bagdelen fram til han var 6mndish - då ville han opp og sitte. Han var stor baby - men låg godt i bagen. Brukte str 68 allerede då han var 3 mnd.Vært inne å sett litt på vogner og ikke blitt no klokere føler jeg [emoji85] Må nok ta en tur i butikk å teste de ut, hjelper lite bare med bilder synes jeg.
Men lurer litt på hvor lenge kan man bruke sittedelen sånn ca? På feks bugaboo?
Han er foresten 88 cm no, sitter og ligger godt i vogna endåTil dei er 17 kg (3år). Min gutt født som var født i sept-15 låg i bagdelen fram til han var 6mndish - då ville han opp og sitte. Han var stor baby - men låg godt i bagen. Brukte str 68 allerede då han var 3 mnd.
http://www.jollyroom.no/barnevogner/duovogner/duovogner/beemoo-duo-premium-lux-duovogn-2017-black
Kjenner noen som har denne. den er helt okay den, lett og god å trille. Og helt topp for 3000kr som den er nå påtilbud
Nesten så jeg vurderte den selv. Men har mer enn nok vogner!![]()
Se linkenSyns det er så vanskelig å velge vogn!! Har egentlig sett meg ut bugaboo buffalo som mange skryter av. Men den koster jo en del. Fins det en OK vogn til rundt 5000 eller må man bare regne med å bruke masse på vogn?
Noen som har erfaringer med mountain buggy og baby jogger? Står mellom de toså vil gjerne vite fordeler og ulemper med de to vogntypene
![]()