♫ Skravletråd Mars ♫

Hageland har også fine møbler. Det begynner å komme flere sofaer med spisebord nå. Lenge har utvalget vært meget begrenset
cdfa77c1e06a51265aa49a3c9c79d250.jpg
Lykke tio med valget

Hehe Ok. Liker viking her
Han har viking nå, det er gode sko og tålte fint lek i vann til oppå leggen. Men siden det er vintersko må de snart byttes, og nærmer seg tid for å opp en sko str ser jeg også..

Da er vel kavat anbefalt
Håper de har litt bedre utvalg her nå da, for han fikk kavat som sine første sko. Og viking til vinteren. Men måtte jo leite gjennom alle skobutikkene for å finne sko som passa... kavat har fine sko de, men de hadde bare av de minste str inne i fjor. Har du flere tips te en med høy vrist?

Han har viking nå, det er gode sko og tålte fint lek i vann til oppå leggen. Men siden det er vintersko må de snart byttes, og nærmer seg tid for å opp en sko str ser jeg også..
Vi har viking hele sesongen

Jeg lurer også på veldig med sko til lillemor. Hun nekter å ha på da, for å gjøre det ekstra greit
Da er det jammen ikke lett å skulle finne sko [emoji14] her har han "sko fetish" og skal gjerne ha sko på bestandig Hehe

Håper de har litt bedre utvalg her nå da, for han fikk kavat som sine første sko. Og viking til vinteren. Men måtte jo leite gjennom alle skobutikkene for å finne sko som passa... kavat har fine sko de, men de hadde bare av de minste str inne i fjor. Har du flere tips te en med høy vrist?
Nja er vel bare viking og kavat

Vi har viking hele sesongen
Jeg må nok ta meg en runde rundt te lørdagen, og se om de har fått inn sko i butikkene. For jeg oppdaget i fjor at det var fryktelig vanskelig å finne sko til han. Og jeg vil fysisk prøve skoene før de kjøpes :)

De har mye fine sko :)
Ja syntes de er kjempe fine, og siden jeg gjerne kler han i mer "klassiske" klær når det ikke er ull/fritidsklær så passer de jo veldig godt med stilen. Hmm kanskje jeg må kjøpe både kavat og viking. Burde kanskje det uansett for å dekke alle behovene ;)

Ellers er det jo gratis frakt og retur her da å skoem på tilbud

ww.brandos.no/100242-89-edsbro-ep-blue.html

Da er det jammen ikke lett å skulle finne sko [emoji14] her har han "sko fetish" og skal gjerne ha sko på bestandig Hehe
Hun har fått låne søstra sine (de er jo ikke utslitt akkurat) et par ganger, men hyler så naboene sikkert hører henne når jeg tar på, og går ikke en cm med dem på...

Back
Topp