min har også endel fra wheat og mini a tureÅhh kjekt da!her var vel nyeste av ytterklær begge til frøkna. Wheat og mini a ture
elsker wheat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
min har også endel fra wheat og mini a tureÅhh kjekt da!her var vel nyeste av ytterklær begge til frøkna. Wheat og mini a ture
Ja Wheat er bra.min har også endel fra wheat og mini a ture
elsker wheat
Mhm vi får sjåFin jakke
Mhm er detJa Wheat er bra.
Pris da?Mhm vi får sjå
Koselig daNei jegog 2 kollegaer
Hvordan er de i passform? Småen er litt høy over vrista..Vi hadde superfit som førstegangssko
Fin farge på deVis vedlegget 220993 Vis vedlegget 220994
Kb fikk de to her fra norrøna, halv pris er ikke ofte jeg finner når det gjelder norrøna
Mhm er det
JaPris da?
Hva har jeg ikke sett på HahaHvilke ser du på?
Hehe Ok. Liker viking herHva har jeg ikke sett på Haha
Detblir detKoselig da![]()
Da er vel kavat anbefaltHvordan er de i passform? Småen er litt høy over vrista..
passer fint till buksa jan fikk ogsåFin farge på deNei er vel ikke ofte jeg har sett det på norrøna..
Oh heftig pris jaJakjøpte vårdress til frøkna derfra nylig. Hmm 4200
Jeg lurer også på veldig med sko til lillemor. Hun nekter å ha på da, for å gjøre det ekstra greitSitter å titter litt på nye sko te småen, men klarer ikke å bestemme meg for hva slags sko vi skal gå for. Er jo så lenge siden jeg har hatt en på den alderen at jeg husker jo ikke hva jeg foretrakk når eldste var lita [emoji14]
Ja er det gittOh heftig pris ja
Det hadde mine også, men med en som fikk sko i august og ei som fikk i januar var det ulike sko.Vi hadde superfit som førstegangssko