>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgen. Sovet godt? [emoji1]God morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Sovet godt? [emoji1]God morgen![]()
Farlig farligUff så myesalg rundt omkring
På tur med hundenGod formiddagikke så mye, må plante om noen grønnsaksspirer som vokser ut av boksene sine. Hva skal dere i dag?
God morgen spyroGod morgen [emoji1] Sovet godt og ingen som vekka meg. Får tusle ned nå [emoji1]
He he jeg har nok jakker men det har vel kb også som akkurat fikk to nye..Farlig farligjeg vurderer jakke til meg selv
Savner det å ha hund, mye kos og man må ut å gåPå tur med hunden
Kino i kveld
Skjønnheten og udyretSavner det å ha hund, mye kos og man må ut å gå
Hvilken film skal du se?
Jeg har også nok gitt,men veldig lyst på daHe he jeg har nok jakker men det har vel kb også som akkurat fikk to nye..
Så braGod morgen [emoji1] Sovet godt og ingen som vekka meg. Får tusle ned nå [emoji1]
Den skal meg og eldste se bare ting roer seg litt så mamma kan passe småenSkjønnheten og udyret
Nei jegog 2 kollegaerDen skal meg og eldste se bare ting roer seg litt så mamma kan passe småendeg og kb som skal på kino?
Vi hadde superfit som førstegangsskoSitter å titter litt på nye sko te småen, men klarer ikke å bestemme meg for hva slags sko vi skal gå for. Er jo så lenge siden jeg har hatt en på den alderen at jeg husker jo ikke hva jeg foretrakk når eldste var lita [emoji14]
He he det var det daJeg har også nok gitt,men veldig lyst på da![]()
Litt for dyr. ParajumpersHe he det var det da
lyst på ny jeg også men har ikke plass til flere
Hvilke ser du på?Sitter å titter litt på nye sko te småen, men klarer ikke å bestemme meg for hva slags sko vi skal gå for. Er jo så lenge siden jeg har hatt en på den alderen at jeg husker jo ikke hva jeg foretrakk når eldste var lita [emoji14]
Åh ja de koster jo littLitt for dyr. Parajumpers
Åhh kjekt da!Vis vedlegget 220993 Vis vedlegget 220994
Kb fikk de to her fra norrøna, halv pris er ikke ofte jeg finner når det gjelder norrøna