Søskenvogn

Det er 20mnd mellom våre og eldste gikk såpass mye at vi ikke giddet bryet med søskenvogn. Bært mye i bæretøy, vekslet mye mellom hvem som er i vogn og hvem som blir bært.
Ståbrett var heller ingen suksess da eldsta nektet å stå den :P

Vi har babybjørn sin som ble mye brukt den første mnd. Så var den for liten så gikk vi over til egronom sin og den ble omtrent ikke brukt da den var for liten til gubben og jeg fant ikke roen med han på meg :( så har vi en fra cybex men den var det mye rot med.
Jeg ville prøvd ergobaby sport til mannen :-) men er usikker på om den selges enda... Også er det jo det med nyfødtinnlegg som du må ha frem til 6 mnd da..
Til nyfødt ville jeg brukt etlastisk sjal eller caboo close...

Jeg ville prøvd ergobaby sport til mannen :) men er usikker på om den selges enda... Også er det jo det med nyfødtinnlegg som du må ha frem til 6 mnd da..
Til nyfødt ville jeg brukt etlastisk sjal eller caboo close...
skal se på de forskjellige typene ettervært, har en vennine som importerer det som finnes av bæreseler, så tenkte å få meg en rundttur med hva hun anbefaler;)

Ville prøvd forskjellige jeg Aninee ;-) har hørt mye fint om tula :) ikke prøvd selv.

skal se på de forskjellige typene ettervært, har en vennine som importerer det som finnes av bæreseler, så tenkte å få meg en rundttur med hva hun anbefaler;)

Vil anbefale å se om du finner ett bæretreff i nærheten av deg som du/dere kan dra på å lære og teste forskjellig typer bæretøy[emoji5]

H
Det er 20mnd mellom våre og eldste gikk såpass mye at vi ikke giddet bryet med søskenvogn. Bært mye i bæretøy, vekslet mye mellom hvem som er i vogn og hvem som blir bært.
Ståbrett var heller ingen suksess da eldsta nektet å stå den :p
Hvilket bæretøy har du? Har sett bilde med sjal (tror jeg), men har du sele i tillegg? Er så usikker på hvilken toddlersele jeg skal gå for

Vi bruker også mye bæretøy. Anbefaler tula bæresele. Den er helt fantastisk ❤
Bruker du tula nå? Hvilken størrelse i tilfellet? Står mellom LL og Tula, men klarer ikke å bestemme meg. Har hørt Tula er kort i panelet til toddler...

H

Hvilket bæretøy har du? Har sett bilde med sjal (tror jeg), men har du sele i tillegg? Er så usikker på hvilken toddlersele jeg skal gå for

Jeg har flere sjal, 2 meitai og en toddler sele som brukes fast til eldste når vi drar til og fra barnehagen eller jeg er ute med begge og det blir nødvendig med bæring. Nu har toddlersela begynt å passe poden og.
Sela jeg har er fra SoulSling, de er laget med sjalstoff og er utrolig behagelig med mange strammemuligheter som gjør at de passer de fleste :)

Jeg har flere sjal, 2 meitai og en toddler sele som brukes fast til eldste når vi drar til og fra barnehagen eller jeg er ute med begge og det blir nødvendig med bæring. Nu har toddlersela begynt å passe poden og.
Sela jeg har er fra SoulSling, de er laget med sjalstoff og er utrolig behagelig med mange strammemuligheter som gjør at de passer de fleste :)
Ah, så herlig! Meitai er absolutt min favoritt, men mannen gidder ikke å knytte, hehe. Får undersøke litt mer sånn at vi finner noe han liker

Ah, så herlig! Meitai er absolutt min favoritt, men mannen gidder ikke å knytte, hehe. Får undersøke litt mer sånn at vi finner noe han liker

Du skulle sjekket opp om det er folk i området ditt som har bæretøy slik at du kunne fått prøvd, er mye smak og behag. Men SoulSling sela er vi begge absolutt fornøyd og brukes av mannen hver dag når de skal til barnehagen :)

Bruker du tula nå? Hvilken størrelse i tilfellet? Står mellom LL og Tula, men klarer ikke å bestemme meg. Har hørt Tula er kort i panelet til toddler...
Jeg bruker tula stander. Jenta mi var 76 cm og rett under 10 kg på 1 års kontrollen. Den passer kjempe fint og er en del å gå på enda. Har ergo også men den er kort i panelet... kan ikke bruke den med yttertøy..
Jeg er veldig fornøyd med tula. Også har de så mange fine mønster ☺

Back
Topp