Vi har en slik en ikke så langt fra her, kanskje ta en tur innomDet var på Felleskjøpet, regner med de har det i alle butikker?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en slik en ikke så langt fra her, kanskje ta en tur innomDet var på Felleskjøpet, regner med de har det i alle butikker?![]()
Blir digg! Aldri vært der før, så gleder ossfig tree bay skal vi.
Er de i seng n?Nettopp lagt to små og jobber med å få to litt større klar for seng[emoji1]
He he mhmMannfolk altså [emoji87]
Kanskje jeg skal få mannen til å lage maten istedenfor megIkke rart i det hele tatt gitt [emoji85][emoji7]
Mange som skravler denne mndDet går unna med deg[emoji2]
Ja det stemmerSå bra. Var det i dag det var cup?
Det er ikke lurtJeg må virkelig lære meg å ikke spise så mye.
Like før jeg sprekker nå
Angrer litt nå, men på den andre siden... ikke nå myeDet er ikke lurt
Så deilig med kveldstur daHjemme fra kveldstur med hunden
He he du altsåAngrer litt nå, men på den andre siden... ikke nå mye![]()
Dwt er detSå deilig med kveldstur da![]()
Vi har en slik en ikke så langt fra her, kanskje ta en tur innom
Man kan angre på at man spiser for mye.He he du altså![]()
Blir den ikke så god da ? [emoji23]Kanskje jeg skal få mannen til å lage maten istedenfor meg![]()
Er det ikke det som er poenget, slik at jeg ikke overspiserBlir den ikke så god da ? [emoji23]
Haha ja. Er fælt å overspise. Da sovner jeg [emoji85] Slukner totalt på sofaen [emoji13]Er det ikke det som er poenget, slik at jeg ikke overspiser![]()
Hæ? Er det derfor jeg sluknet etter middag? [emoji23] Jeg overspiser jo aldriHaha ja. Er fælt å overspise. Da sovner jeg [emoji85] Slukner totalt på sofaen [emoji13]