Jeg må virkelig lære meg å ikke spise så mye.
Like før jeg sprekker nå
Like før jeg sprekker nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva da du har spist for noe godt? [emoji1]Jeg må virkelig lære meg å ikke spise så mye.
Like før jeg sprekker nå
Baconsurret kylling fylt med mozzarello og pestoHva da du har spist for noe godt? [emoji1]
Ikke rart detQuotet dette, slik at du ser posten. Kom over denne på gåturen i dag, tenkte på deg.![]()
Den var fin, lyst påQuotet dette, slik at du ser posten. Kom over denne på gåturen i dag, tenkte på deg.![]()
Tror de øker tilbud til uken ,forstod det sånn
I mai? Da regner jeg med sommern er her for fullt ! [emoji23]
Hvor i syden dere skal da? Eller misforsto jeg nå og syden er sommern i mai? [emoji23] Forvirrer meg selv [emoji14]
Uff jaJaja. Snart blir sfo regningen 2000 kr billigere i det minste. Så da ksn jeg vel bruke 2000 kr på meg da heller? [emoji23]
Ikke rart det
Det et jo noe sånn jeg ønsker megtror jeg
Den var fin, lyst på
Kypros på oss i mai! Men mulig det er sommer her og [emoji23]

Kor hend?Ikke sant! Det var det jeg husket, en sofahjørne med HØYT bord!
Løp og kjøp!![]()
Ååh! Der er det fint! Nå fikk jeg også lyst, om ikke Kypros, så generelt ut og reise! Kjenner kofferten min skriker etter meg...![]()
Ååh det så godt ut! [emoji7]Baconsurret kylling fylt med mozzarello og pesto
Smørdampet amadine-poteter med persille.
Stekt blomkål og baby-gulrøtter
![]()
Jaja garantert sol og varme da ja! [emoji7]Kypros på oss i mai! Men mulig det er sommer her og [emoji23]
Kor hend?
Tatt plassen fra 100% til 40% [emoji14]Blir den? Eller har du barn som skal slutte?
Er litt av det som er problemet.Ååh det så godt ut! [emoji7]
Ikke rart i det hele tatt gitt [emoji85][emoji7]Er litt av det som er problemet.
Jeg er fremdeles ved å sprekke
Ikke vamskelig i grunnAbsolutt ikke[emoji2] bra du koset deg!