Litt vondt i livmor?

Yogamama

Betatt av forumet
Hei. Har somtier litt vondt i livmora mi. Det er ikke sånn at jeg får lyst til å si au eller plages veldig av det, men jeg kjenner liksom litt miniubehag. Skal til legen på tirsdag så tenkte å ta det opp da. Men lurte på om det er flere som har det sånn? Ikke vondt, men at man merker det litt liksom hvis dere skjønner. Lurer jo på om det er normalt å kjenne litt småubehag der innimellom eller om det ikke skal være det minste ubehagelig i det hele tatt :)
Takk for svar ❤ godt å ha et forum man kan spørre om ting :)

Hmm... kan jo være «voksesmerter» jeg sliter med det samme, men har ligamentsmerter i tillegg. :)
Ja for jeg har ganske tydelig hatt ligamentsmerter, men det finnes altså noe som kalles voksesmerter i tillegg?:P er ikke helt til å bli klok på dette! Er gjerne på sidene jeg kjenner det, rett over lysken liksom :)

Jeg har mange forskjellige "vondter" der nede og tenker at det er normalt da det faktisk skal vokse en baby inni der;)

Ja for jeg har ganske tydelig hatt ligamentsmerter, men det finnes altså noe som kalles voksesmerter i tillegg?:p er ikke helt til å bli klok på dette! Er gjerne på sidene jeg kjenner det, rett over lysken liksom :)

Livmoren vokser og strekker seg og kan derfor føles «støl». Mens ligamentsmerter er stikk som kommer av at ligamentene/senene strekker seg. :joyful:
Men jeg er ingen ekspert, så hør med noen som kan faget (lege/jm). Kanskje du også får noen tips om hvordan man kan unngå smertene (om det går an) :joyful:

Min kjennes også støl ut, men merker det best om jeg klemmer og kjenner på den [emoji4]
Ellers merker jeg det ved kynnere.

Høres igrunn ut som du opplever kynnere. Noen merker dem ikke, mens andre, meg inkludert syns dem er ganske så ubehagelig. Kjennes livmoren hard ut når det står på?

Høres igrunn ut som du opplever kynnere. Noen merker dem ikke, mens andre, meg inkludert syns dem er ganske så ubehagelig. Kjennes livmoren hard ut når det står på?
Ja veldig hard :o kanskje det faktisk er kynnere!! Kjenner livmoren veldig godt og hvor den grenser liksom når jeg kjenner ubehaget!

Ja veldig hard :o kanskje det faktisk er kynnere!! Kjenner livmoren veldig godt og hvor den grenser liksom når jeg kjenner ubehaget!

Helt klart kynnere! Da trenger du ikke bekymre seg, men nevn det for lege/jm på neste kontroll hvordan du opplever dem [emoji4]

Får du hyppige kynnere så kontakter du jm, kan være tegn på irritasjon som feks uvi (sa mi jm)

Back
Topp