Må planlegge helgetur til Bergen for å fylle opp en koffert [emoji23]
Det høres ut som en bra plan! [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må planlegge helgetur til Bergen for å fylle opp en koffert [emoji23]
Aha. Sånn jaNei var hjemme her men vi skal på fotballcup
Å gode gud
Så fin form te kte jeg når jeg sto opp, nå derimot tenker jeg okke det lenger
Usj ja. Kan sikkert lure en av søstrene mine til en tur. Evnt spørre pappa om han kjører Bergen i nærmeste fremtid. Men da er det vel usikkert om den kommer hjem igjen [emoji23]Det høres ut som en bra plan! [emoji23]
Det er sant. Jeg verdsetter all den alenetiden jeg kan fåHaha. Litt alenetid er viktig. Samme hvilken tid det er [emoji14] Litt fred og ro
Hva skal de ut på da? [emoji1]
Usj ja. Kan sikkert lure en av søstrene mine til en tur. Evnt spørre pappa om han kjører Bergen i nærmeste fremtid. Men da er det vel usikkert om den kommer hjem igjen [emoji23]
Ja stemmer . Mente sjøfartsmuseetNaturhistorisk er vell fortsatt stengt, eller? Husker vi ofte var der når jeg var liten.![]()
ut å leke. Ser ut som vi kan få litt solGod morgen søta! Planer for dagen?
Nyt!Det er sant. Jeg verdsetter all den alenetiden jeg kan få [emoji14]
Hun skal være med han på trening, av en eller annen grunn så liker hun det veldig godt, også skal de å handle uten meg og lillebror [emoji14] Og da får hun vel stortsett det hun vil. Haha
Ut å leke og besøkgod morgen
Planer for dagen?
Skal jommen rope ut om jeg skal til Bergen ! [emoji169]Jeg inviterer gjerne på middag med sitronfromasj til dessert!
Ja men rotet . Sjøfartsmuseum og ikke naturhistorisk . Har det og,men stengtHørtes kjempekos ut daKan tenke meg de koser seg
![]()
Ja komSkal jommen rope ut om jeg skal til Bergen ! [emoji169]
Aha. Jaja. Er vel spennende der også gjerne? [emoji1]Ja men rotet . Sjøfartsmuseum og ikke naturhistorisk . Har det og,men stengt![]()
Pakker kofferten as we speak [emoji23] Oppi hodet hvertfall hihiJa kom![]()
Når jeg bevegde på megSlo det inn nå plutselig? Med vondt skal vondt fordrives eller noe slikt [emoji23][emoji33] Håper du blir fort god igjen da![]()
Ha ha det gjør de nokFår komme frem når alt må betales. Da roper de nok på meg [emoji23] Samme det. Jeg får sett skjønnheten og udyret i det minste [emoji23]
Fort gjort det der [emoji85]Når jeg bevegde på meg
Hadde jentekveld i gårVært på fest?
Jada ikke lenge siden vi var der hellerAha. Jaja. Er vel spennende der også gjerne? [emoji1]
Pakker kofferten as we speak [emoji23] Oppi hodet hvertfall hihi
Ja stemmer . Mente sjøfartsmuseet
ut å leke. Ser ut som vi kan få litt solog besøk senere. Dere?
![]()
Takk for detAha. Sånn jaLykke til på cup!