>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Bare litt trøtt [emoji14] Men kan sove ut i morgenBra der?![]()
Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Bare litt trøtt [emoji14] Men kan sove ut i morgenBra der?![]()
Ahhh her og...zzz var min tur å sove,men ungene var visst ikke med på den gittJa. Bare litt trøtt [emoji14] Men kan sove ut i morgen
Der da?
Ikke alltid de er enige nei [emoji14] Minste er blitt med tanta si på langtur til badeland da. Så måtte få hu avgårde. Ellers hadde jeg sovet enda. Så nå slapper jeg og eldste av og ser litt simpsons før vår dag starter for fullt [emoji14]Ahhh her og...zzz var min tur å sove,men ungene var visst ikke med på den gitt
Mellomste er ikke helt bra enda. Hun er den som elsker snø mest. Og har slim i halsen og hoster så hun kjenner seg kvalm og er litt spak...Vi har visst også snø [emoji85]Treg å se ut vinduet jeg gitt haha.
Koselig daUt å kos dere i snøen
![]()
Mannen var klar han,men de skrek ustoppelig på meg beggeIkke alltid de er enige nei [emoji14] Minste er blitt med tanta si på langtur til badeland da. Så måtte få hu avgårde. Ellers hadde jeg sovet enda. Så nå slapper jeg og eldste av og ser litt simpsons før vår dag starter for fullt [emoji14]
ÅneiMellomste er ikke helt bra enda. Hun er den som elsker snø mest. Og har slim i halsen og hoster så hun kjenner seg kvalm og er litt spak...
Hahaha. Hodetelefoner! [emoji41] Så lenge det er min sovedag (når de var små) klarte jeg fint å blokke ut de [emoji14] Haha. Håper du får sove lengre i morgen daMannen var klar han,men de skrek ustoppelig på meg beggeså da får ikke jeg sove gitt
men men. Hva skal du og eldste senere da?
Ikke mer skål nåSkål da [emoji1][emoji1]
Joda 2 av de har jo detÅ nei[emoji53] håper de har en god grunn?
Tidlig på den også ja [emoji14] Har du hatt en kjekk kveld da? [emoji1]Ikke mer skål nå![]()
Joda,men aldri klart detHahaha. Hodetelefoner! [emoji41] Så lenge det er min sovedag (når de var små) klarte jeg fint å blokke ut de [emoji14] Haha. Håper du får sove lengre i morgen da
Jeg og eldste pluss 3 venner av hu skal bye oss. Så McD først også kino for Skjønnheten og udyret etterpåDa var det veldig greit at minste også fikk en kjekk dag med noe utenom det vanlige
![]()
Så kos å få være med tanten på langtur!Så koselig
Da var minstemor henta. Hu og tanta skal på langturSå funderer på å legge meg litt til [emoji14] Men... Tv hørtes jo greit ut også litt før alt begynner [emoji23] Eldste la seg igjen så hehe
Kos dere i dagVel. Tv og mobil all by my self. Synger dere litt for dere selv den teksten der nå? Det gjør jeg... [emoji56]
Mannen la seg. Meldt snø i natt. Da må han ut evnt på jobb.
Ungene la seg. Litt tidlig for en fredag. Men er planlagt store dager i morgen. Så blir sliten nok da [emoji14]
Stakkars mannen dinOg der ble mannen utkalt for brøyting [emoji23] Stakkars. Fikk ikke 10 min en gang haha
Hva slags museum da?Joda,men aldri klart detmen men klarer meg
Åhh så koselig . Her blir det utelek. Museum i morgen.
JuppHeldige du!![emoji2][emoji2]
Haha. Litt alenetid er viktig. Samme hvilken tid det er [emoji14] Litt fred og roSå kos å få være med tanten på langtur!
Hahaha. Sånn tenkte jeg og, lille våknet 6 30, og det første jeg tenkte i dag skal jeg sove med han, men såå skal pappaen og største ut da, så da kan jeg jo ha stuen for meg selv![]()
Hehe, smart av eldste.
Nopr ikke noe såntNår dere spiser chips, feks KIMS salt og pepper, spiser dere den på en spesiell måte?
Jeg slikker av krydderet først... [emoji14]
Og ostepop? Den MÅ åpnes dagen før og helst være i åpen pose. Sånn at dagen etterpå er den mer seig og man kan nyte den skikkelig [emoji23]
På middagstallerken må jeg alltid rotere tallerken rundt til jeg får den perfekt. Det er forskjellig for hver gang da. Så ingen fasit [emoji23] Sier bare klikk i hodet [emoji23]
Så... Dere da? [emoji56]
Det skal viKos dere i dag
Ja. Enda ikke kommet hjem. Så håper han sover i lastebilen nå daStakkars mannen din
Historisk eller naturhistorisk. Kjekt for barn derHva slags museum da?Så kjekt da. Gøy med helger og kos!
![]()