♫ Skravletråd Mars ♫

Usj da. Smash er såååå god i kjøleskapet altså. Pops også [emoji14]

Men hver sin smak. Alt går i grisen (meg) [emoji200]
Det kan jeg faktisk være litt enig i, at når det er veldig veldig varmt ute (skjer det på vestlandet?) Så kan det være godt med kald smash.

Alt går i denne grisen og. Uten om for kald sjokolade. Hahaha

Frisk luft og tur er veldig bra.
Trolltunga er sikkert en kjempe fin tur, men er det ikke der det er sånn som stikker ut over vannet? Hadde aldri klart å gå utpå der. Hallo høydeskrekk :p
Jeg skal jo ikke gå ut dit da. Jeg skal krabbe ut, evnt åle meg ut [emoji23][emoji23]

Søstra mi og jeg gikk tur en gang. En tur jeg ikke hadde gått før. Så vi gikk. Og masse bratte partier og helst klatring. Ved en kant.. Jeg kunne jo ikke gå ned igjen. Da hadde jeg freaka totalt ut. Viste seg jo at hu hadde valgt klatreløypa på utsiden av fjelltoppen.... [emoji85]

Det kan jeg faktisk være litt enig i, at når det er veldig veldig varmt ute (skjer det på vestlandet?) Så kan det være godt med kald smash.

Alt går i denne grisen og. Uten om for kald sjokolade. Hahaha
Det skjer at vestlander er varmt ja. Som regel de ukene jeg ikke hadde ferie. Så var regnet på plass hver ferie utenom [emoji23]

Bor i regnbyen, så her vet vi jo ikke hva Sol er engang så:p Eller så jobber jeg den ene dagen det er sol. Haha.
Hahaha uff ja. Beste sommeren var her for 3 år siden blir det vel nå mon tro. Da brakk jeg ankelen og lå på sykehus i 1 uke. Uten AC. Uten vindu... Det var en crappy sommer altså [emoji23]

Jeg skal jo ikke gå ut dit da. Jeg skal krabbe ut, evnt åle meg ut [emoji23][emoji23]

Søstra mi og jeg gikk tur en gang. En tur jeg ikke hadde gått før. Så vi gikk. Og masse bratte partier og helst klatring. Ved en kant.. Jeg kunne jo ikke gå ned igjen. Da hadde jeg freaka totalt ut. Viste seg jo at hu hadde valgt klatreløypa på utsiden av fjelltoppen.... [emoji85]
Vet ikke om jeg hadde klart å åle meg ut heller, jeg liker ikke å stå på kanten av fløyen engang, og der er det gjerde :p Men hadde kanskje vært for nysgjerrig til å la være.

Tror jeg hadde hatt hjerte i halsen hele den turen. Etter jeg folk barn så er jeg skikkelig pysete, hvertfall om det er høyder, kanter eller klatring involvert :p

Vet ikke om jeg hadde klart å åle meg ut heller, jeg liker ikke å stå på kanten av fløyen engang, og der er det gjerde [emoji14] Men hadde kanskje vært for nysgjerrig til å la være.

Tror jeg hadde hatt hjerte i halsen hele den turen. Etter jeg folk barn så er jeg skikkelig pysete, hvertfall om det er høyder, kanter eller klatring involvert :p
Skjønner deg veldig.

Gikk Preikestolen en gang. Og titta utenfor kanten... Hadde mareritt i ei uke etterpå at jeg falt ned. [emoji23] Var så høyt da at jeg kunne ringe mannen når jeg falt ned og si jeg elska han og barna

Så de 3 andre gangene opp der gikk jeg ikke ut på stolen. Satte meg med fjellveggen da. Fantastisk utsikt derifra også [emoji14]

Hahaha uff ja. Beste sommeren var her for 3 år siden blir det vel nå mon tro. Da brakk jeg ankelen og lå på sykehus i 1 uke. Uten AC. Uten vindu... Det var en crappy sommer altså [emoji23]
Åh nei. Det hørtes ikke noe gøy ut! Det er så typisk det.
Var en uke eller 2 med fin vær her i mai eller juni i fjor. Og da var jeg gravid, og kunne fint klart meg uten varmen :p Føltes litt feil å klage på solen når den først kom.

Åh nei. Det hørtes ikke noe gøy ut! Det er så typisk det.
Var en uke eller 2 med fin vær her i mai eller juni i fjor. Og da var jeg gravid, og kunne fint klart meg uten varmen [emoji14] Føltes litt feil å klage på solen når den først kom.
Haha ja. Det er fælt. Sola er veldig velkommen da. Som regel er mai og juni de fineste og september. Men juli og august ryker til helvete helst hvert år [emoji85]

Gravid på sommern. Det liker ikke jeg heller. Altfor varm av meg. Satt tom på vinteren med AC på i bil og singlett [emoji23]

Skjønner deg veldig.

Gikk Preikestolen en gang. Og titta utenfor kanten... Hadde mareritt i ei uke etterpå at jeg falt ned. [emoji23] Var så høyt da at jeg kunne ringe mannen når jeg falt ned og si jeg elska han og barna

Så de 3 andre gangene opp der gikk jeg ikke ut på stolen. Satte meg med fjellveggen da. Fantastisk utsikt derifra også [emoji14]
Huff, for ett mareritt. Skjønner ikke at folk klarer å sitte og dingle med beina på sånne steder. Får hjerte i halsen bare av å se på.

Tenker at du kan nyte det like godt fra fjellveggen ja.

Huff, for ett mareritt. Skjønner ikke at folk klarer å sitte og dingle med beina på sånne steder. Får hjerte i halsen bare av å se på.

Tenker at du kan nyte det like godt fra fjellveggen ja.
Det er ei liiita fjellhylle rett under kanten. Og jeg har mange venner som har klatra ned til den og later som de "faller". Jeg kjenner panikken ta meg bare av tanken. Jeg hadde garantert ikke overlevd ett slikt stunt [emoji33]

Har aldri helt forstått dette ryktet til Bergen om regn.
Har vært der ganske mange ganger og kan ikke huske en eneste gang med skikkelig regn.
Et par ganger med litt yr, men ikke noe mer enn det. For det meste strålende sol :rolleyes:
Nei, vi kan jo være heldig. Og ingen plasser er jo finere enn Bergen i sol. Men må si at da har du vært heldig. Er ikke sjeldent jeg kommer dryppende våt opp i barnehagen når jeg leverer, og det er en gå tur på 10-15 min :p Men selfølgelig er jo ikke hvergang det slår i bakken, vi har jo yr ganske ofte og. Vi slår jo vår egen regning rekord hvert år, og det er vi stolte av :p

Det er ei liiita fjellhylle rett under kanten. Og jeg har mange venner som har klatra ned til den og later som de "faller". Jeg kjenner panikken ta meg bare av tanken. Jeg hadde garantert ikke overlevd ett slikt stunt [emoji33]
Åh nei. Det hadde jeg ikke klart å se på, selv om jeg hadde vist om den hyllen. Og hadde jeg ikke vist om den hadde jeg fått skikkelig panikk. Huff.

Åh nei. Det hadde jeg ikke klart å se på, selv om jeg hadde vist om den hyllen. Og hadde jeg ikke vist om den hadde jeg fått skikkelig panikk. Huff.
De legger ut bilder. Jeg går ikke med de. De er for sprø for min del [emoji14] Jeg hadde sikkert svimt av der med de [emoji23]

Haha ja. Det er fælt. Sola er veldig velkommen da. Som regel er mai og juni de fineste og september. Men juli og august ryker til helvete helst hvert år [emoji85]

Gravid på sommern. Det liker ikke jeg heller. Altfor varm av meg. Satt tom på vinteren med AC på i bil og singlett [emoji23]
Høres akkurat ut som sommeren her! Det er samme hvert år. Fint før og etter ferie og dritt vær når vi har ferie, slår aldri feil.
Nei det var grusomt. Glad jeg ikke skal det flere ganger. Varmt og mye ekstra vann i kroppen.
Haha, på vinteren. Ser det for meg.

Høres akkurat ut som sommeren her! Det er samme hvert år. Fint før og etter ferie og dritt vær når vi har ferie, slår aldri feil.
Nei det var grusomt. Glad jeg ikke skal det flere ganger. Varmt og mye ekstra vann i kroppen.
Haha, på vinteren. Ser det for meg.
Bergen er da ikke så langt borte fea Stavanger så [emoji23] Vi er vel relativt likt værmessig vil jeg tro :)

Jeg også. Ingen flere svangerskap! Noe vemodig det også da [emoji14] Menmen.

Back
Topp