>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Heeelg! [emoji86] Når er du ferdig da?Vil ikke jobbe mer nå, vil ha heeeeeeelg.
*prater med meg selv siden det ikke er andre her*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeelg! [emoji86] Når er du ferdig da?Vil ikke jobbe mer nå, vil ha heeeeeeelg.
*prater med meg selv siden det ikke er andre her*
ferdig om 44minutterHeeelg! [emoji86] Når er du ferdig da?
Mmm sjokolade. Sneik en kvikk lunsj i bilen på vei til jobb og fra. Klarte spare litt av den så [emoji23] Viljestyrke gitt haha.Flink!
Jeg har klart å levere i barnehagen, handle og spise sjokolade til frokostBlir en daff dag kjenner jeg
![]()
Hatt en fin dag på jobb?Heeelg! [emoji86] Når er du ferdig da?
Begynte veldig fint, også kom det en hosterie i slutten hvor jeg begynte blir rødsprengt og tårene spruta og man brekker seg.... Så de sa jeg skulle bare gå hjem. 30 min før tiden. Alt var gjort ferdig da. Så vi leste bare litt avis i slutten. Men nå etter hosteria er det skikkelig hodepine. Regner med den går bort snart daHatt en fin dag på jobb?
Fint å time svangerskap med tannlegetimer da [emoji14] HahaDa er man hos tannlegen... like gøy vær gang. Men igjen gravid så han for ikke gjort det han vil [emoji14] haha
Må nok vente et par mnd og slutte å bytte timene mine i hytt og pine.
Så bra at dere har det daVi har heldigvis god dialog med skolen om det så slipper samtalen foreløbig
Står utenfoe jobb jeg også
Kos deg
Masse god bedring [emoji169]Har servert frokost nå. Eldstemann blir sluppet av på skolen av mannen når han drar på jobb. Mellomste er hjemme med sår hals og litt trøtt form (men ingen feber så ikke noe å gjøre noe med, virus så bare pleie og vente til det går over. Hun har hostet noen dager)
Ute pissregner det som resten av uka. Kjipt vær.
Jentene ser tv nå (Vel. Usikker på hvor lenge yngste gidder det, men mellomste får en dag på sofaen i dag rett og slett) så får jeg få i meg mat. Yngste har ikke egentlig spist så spørs om jeg må prøve å få i henne noe mer også egentlig
Godt du kunne gå hjem da.Begynte veldig fint, også kom det en hosterie i slutten hvor jeg begynte blir rødsprengt og tårene spruta og man brekker seg.... Så de sa jeg skulle bare gå hjem. 30 min før tiden. Alt var gjort ferdig da. Så vi leste bare litt avis i slutten. Men nå etter hosteria er det skikkelig hodepine. Regner med den går bort snart da
Du da? Hatt fin dag?
Nei. Er bare snufsete, og litt tett i hodet. Litt småhost. Så typisk at det kom en helt forferdelig hosterie på jobb liksomGodt du kunne gå hjem da.
Sliter du med influensa?
joda, har hatt en fin dag jeg også. Men nå er jeg fornøyd. Nå ser jeg frem til å ta helg![]()
Nei. Er bare snufsete, og litt tett i hodet. Litt småhost. Så typisk at det kom en helt forferdelig hosterie på jobb liksomHalslinser hjalp ikke og ikke vann. Og ikke kan jeg spy, så hosta jo bare til en brakk seg.
Snart helg for deg nå. Nærmer seg hvertfall kraftig![]()
Så koseligImorgen blir det kino med eldsteSå ringte lillesøster meg og hu tar minste med seg i badeland og restaurant i morgen plutselig ! [emoji1][emoji1] Så da får hun også en kjempedag da
![]()
Får håpe det ja! Jeg er under arbeidstrening. Så de taper ikke penger på meg uansettDa krysser vi fingrene for at du blir kvitt det i løpet av helgen.
Godt med en jobb som forstår seg på problem i hvert fall.
Bare 28min igjen.......
En forsinka bursdagsfeiring med vennene hennes. Eller de 3 hu fikk ta meg. Hadde hu kunnet valgt hadde det blitt rundt 20 stk sikkert [emoji23] Men kan ikke spandere McD og chips og kino på så mange gitt [emoji85]Så koselig
Neste helg skal jeg også på kino. Det bare MÅ jeg![]()
Har dere sol dere? Her hagler, regner og sol om en annen [emoji85] Men mannen valgte pølse i brød [emoji14] Har laga potetsalaten selv da [emoji23]Hva skal dere ha til middag idag da?
Jeg vurderer å grille sommerkoteletter![]()
Altså ganske enkel oppskrift da altså.Haha, han kan rynke på nesen et annet sted[emoji23]
Deler du oppskriften din på potetsalat??[emoji2] *blunkefjes*
Helg er kjempefintSnart helg, familietaco og kos.
Eldstemann går hjem fra sfo om et kvarter. Han kunne for all del ha fått komme hjem rett etter skolen for min del, men han liker å være der og leke med venner så vi har beholdt en ti timer i uka-plass for ham, to timer etter skoletid ca. Skole til 1315 og gå hjem 15. Mandag slutter han på sfo 1440 for da har han spille time til 15, og så er han der litt varierende på morgenen siden han kommer litt før skolestart men ikke mer enn sånn 5-20 minutter så vi holder oss innenfor to timer pr dag i snitt![]()
Jentene er jo her hjemme i dag.
Mannen er på jobb men kommer til middag, og skal handle den på vei hjem og ba om handleliste innen 1530 så det er lov å håpe på at han kommer på 1515 eller 1545-båten(og handler før eller etter den)
Helg er fint![]()