Deilig med litt påfyll :-)

Lena94

Betatt av forumet
Jeg må bare få si det, men hadde aldri trodd det skulle være så godt å bli innlagt i går kveld og få væsketilførsel [emoji4]. Med kontinuerlig spying fra mandags morgen kl. 05.30 til jeg dro på legevakten og ble innlagt kl. 21 i gårkveld så var det utrolig oppkvikkende å få påfyll av væske [emoji4]
Har lagt på isolat fordi de tror jeg har fått omgangssyken oppå svangerskapskvalmen og ikke klart å spise siden søndag eller holde noe væske nede. Har gått ned 3 kilo de siste dagene så nå starter veien med å komme igang med spisingen og kiloene må på igjen. Ligger akkuratt på 50 kg nå og vil ikke under.
Var hos legen i går morges men han trodde det bare var en forverring av svangerskapskvalmen og tok det ikke alvorligt, men heldigvis ville de ha meg inn på legevakten.
Mamma var bekymret for babyen, så legen på legevakten tok en sjans med doppler og fant hjertelyd tilslutt [emoji7] hun sa sjansen var liten siden jeg bare var 10+2 men hun fikk det til [emoji4]

Godt du fikk hjelp. Jeg er i grenseland selv, kaster opp nesten alt jeg får i meg og ingenting smaker :confused:
Men foreløpig virker jeg ikke dehydrert!

Herlig å få høre hjertet da :Heartred

Legen min mente jeg ikke var dehydrert, men er begynt på min 3 liter med intravenøst nå siden i går kveld + jeg må drikke det jeg klarer, så de mener jo her at jeg er dehydrert [emoji13]

Bra du fikk hjelp, og godt å høre at du føler deg bedre! Og så bra at du fikk høre hjertelyden:hello2

Hjelpe meg, godt du blir tatt vare på!
God bedring!

Å så bra at du blir bedre og at lille i magen også hadde det bra :)

Takk alle sammen [emoji4]. De holder meg her til i morgen også dånn at jeg ikke blir hevet ut med en gang jeg er kommet ovenpå, det var en fin oppvekker at man skal lytte til kroppen [emoji4]
Så bra at du blir tatt godt vare på! Masse god bedring :)

Godt du blir tatt vare på og hurra for hjertelyd <3

Legen min mente jeg ikke var dehydrert, men er begynt på min 3 liter med intravenøst nå siden i går kveld + jeg må drikke det jeg klarer, så de mener jo her at jeg er dehydrert [emoji13]
Skummelt med så tafatte fastleger.

Så bra at du blir tatt godt vare på! Masse god bedring :)
Tusen takk [emoji4] de holder meg til i morgen, de ville ikke hive meg ut med en gang jeg kom ovenpå igjen.
Skummelt med så tafatte fastleger.
Det er veldig skummelt. Hadde jeg hatt min mor med så hadde jeg kommet noen steder hos fastlegen, men han foretrakk å ha meg hjemme fremfor gangen på haukeland. Det skjønner jeg han veldig godt på, men var ingen problem å få meg inn på kk i går kveld [emoji4]

Back
Topp