Gravideklær

Noen som har tips til å finne mammabukser på nett som er lange i beina? Fikk pakke av HM i går, fine bukser men de er litt korte...

Noen som har tips til å finne mammabukser på nett som er lange i beina? Fikk pakke av HM i går, fine bukser men de er litt korte...
Nei. Jeg er gjennomsnittshøy (1.68 med lange ben), men bruker xl, og likevel er flere av de buksene fra hm korte på bena! Det blir jo bra til sommeren da [emoji23][emoji23] Jeg har noen flere merker, hvis jeg husker etterpå kan jeg jo sjekke hvilken som er lengst. Selv om de er noen år gamle.

Nei. Jeg er gjennomsnittshøy (1.68 med lange ben), men bruker xl, og likevel er flere av de buksene fra hm korte på bena! Det blir jo bra til sommeren da [emoji23][emoji23] Jeg har noen flere merker, hvis jeg husker etterpå kan jeg jo sjekke hvilken som er lengst. Selv om de er noen år gamle.
Kansje hende bena dine er lengre enn gjennomsnittet da, jeg er 1,71 og buksene passer meg helt fint :-)

Kansje hende bena dine er lengre enn gjennomsnittet da, jeg er 1,71 og buksene passer meg helt fint :-)
Det er de nok, men som sagt er de noen år gamle. Nesten 5. Og spesielt baggy-buksa er kort. Mulig den har keympa i skapet? [emoji23]

Supert om du gidder det! :)

Jeg er 1.75 og litt lang i beina. Bestillte str 40 nå, men må nok opp i 42. Mangler bare en liten cm eller to på lengden, men har liksom ikke lyst å gå med høyvannsbukser helt til oktober + at jeg håper jo å få brukt klærne i et svangerskap til senere og tror ikke jeg krymper stort for det om jeg blir mamma :D

Jeg synes buksene fra HM var lange og store i størrelsen jeg :wideyed:

Er 160 og kjøpte 34 av skinny-modellen, veldig god å ha på. Litt løs i hofter og legger, men vil nok få vann i kroppen etterhvert, så da er det jo greit å ha litt å gå på :happy:

Back
Topp