Ha ha fin unnskryldningNeida [emoji23] Men fikk fryktelig lyst på lilla vase. Den er utsolgt. Så da måtte noe annet lide [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha fin unnskryldningNeida [emoji23] Men fikk fryktelig lyst på lilla vase. Den er utsolgt. Så da måtte noe annet lide [emoji23]
God nattDu får sove godt. Legge meg jeg også
Takk for i dag. Og ha en god natt [emoji1]
Syns den var gyldig. [emoji14]Ha ha fin unnskryldning
Nja spørs nå da. Skikkelig tett nese også fant jeg ut at otrivinen er tom. Mannen brukte den sikkert opp [emoji14] Søren. Avhengig av å sove med lukket munn. Blir så tørr i munnen hvis til. Jaja. Får prøve [emoji23]☡☠[emoji13]God natt
Er de reist bort eller er du bortreist gjerne?
De er hjemme, jeg er på forretningsreiseHvor er de da?
Så utrolig bra [emoji4]Tja....jeg har fått svar på utredning av mellomste[emoji4] han er ikke autist!
Jeg er på StiklestadHvor er de eller hvor er du??[emoji4]
Er det..Er su bortreist?
Aha sånn å forstå ja. Videosamtale med de? Men klart man savner de når man er borte. Håper du snart skal hjem igjen daDe er hjemme, jeg er på forretningsreise
Var etter facetime jeg savnet dem enda mer.Aha sånn å forstå ja. Videosamtale med de? Men klart man savner de når man er borte. Håper du snart skal hjem igjen da![]()
Er du på Verdal?Samboeren min avokste opp på stiklestad [emoji4]Jeg er på Stiklestad
Forstår jeg godtVar etter facetime jeg savnet dem enda mer.
Hjemme igjen i morgen
Stemmer det [emoji4]Er du på Verdal?Samboeren min avokste opp på stiklestad [emoji4]
Synd at du kom hit i så dårlig vær da.Kos deg på Stiklestad da [emoji5]Stemmer det [emoji4]
Klart den er gyldigSyns den var gyldig. [emoji14]
Nja spørs nå da. Skikkelig tett nese også fant jeg ut at otrivinen er tom. Mannen brukte den sikkert opp [emoji14] Søren. Avhengig av å sove med lukket munn. Blir så tørr i munnen hvis til. Jaja. Får prøve [emoji23]☡☠[emoji13]
God natt og sov godtGod natt alle![]()
Dårlig og dårlig vær.Synd at du kom hit i så dårlig vær da.Kos deg på Stiklestad da [emoji5]