Baby brezza

Berre seie det ein gong til, men husk å avkjøl vatnet før du hive det oppi beholdaren, me ødelagte vår pga me heiv oppi for varmt vatn :woot: så kok alltid vatn før det er tomt, då det må kolna eit par tima.

Takk for påminnelse :) jeg har to vannkokere, en vanlig og en med flere temperatur valg (det var ganske greit på natten, men nå er jeg drittlei :p ) så da kan jeg alltid passe på å ha kaldt, oppkokt vann :)
Det tar jo noen timer å bli kaldt også :/
 
Takk for påminnelse :) jeg har to vannkokere, en vanlig og en med flere temperatur valg (det var ganske greit på natten, men nå er jeg drittlei [emoji14] ) så da kan jeg alltid passe på å ha kaldt, oppkokt vann :)
Det tar jo noen timer å bli kaldt også :/
Jeg er så glad for å se at det er andre som blir dritlei av å blande vann til mme [emoji28]
 
Nesten godt å høre det er flere enn meg som har gjort det [emoji85] Vi fikk heldigvis ny [emoji1]
Ja me fekk ny vannbeholder.. tørte jo ikkje sei at me hadde helt varmt vatn oppi ;) men skjønte jo ikkje fyst at det var det som var grunnen... no e me veeeldig nøyen på å kjøla ned vatnet isåfall :)
 
Ja me fekk ny vannbeholder.. tørte jo ikkje sei at me hadde helt varmt vatn oppi ;) men skjønte jo ikkje fyst at det var det som var grunnen... no e me veeeldig nøyen på å kjøla ned vatnet isåfall :)
Så ikke noe jeg heller hehe... Ja nå er det kun nøyaktig 40 grader som blir helt oppi her :)
 
Noen av dere som bestilte på jollyroom og husker hvor lang tid det gikk før du fikk den?

Skikkelig annig her[emoji23]
 
Noen av dere som bestilte på jollyroom og husker hvor lang tid det gikk før du fikk den?

Skikkelig annig her[emoji23]
Tror det tok 3-4 dager. Du får pakkesporing, så da kan du følge med [emoji16]
Gjorde ikke annet jeg
 
Tror det tok 3-4 dager. Du får pakkesporing, så da kan du følge med [emoji16]
Gjorde ikke annet jeg

Hmm jeg bestilte på tirsdag, håper den kommer i morgen da :D


Nå sjekket jeg sporing som du sier, det står at den ankom posten her nede kl 13:44 idag, rart jeg ikke har fått melding om det[emoji848]
 
Jeg har den, woohoo:D

Men bare for å være sikker, NAN Pro 1, den skal stå på 3 på mathjulet? (Hvis noen av dere bruker denne melken?)
 
Back
Topp