Skravlekonkurransen!

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Det ble laget en tråd på skjult, men kom på at det er jo ikke absolutt alle som er der! Er det noen her på åpent som vil være med?? (Ypperlig anledning til å få nok innlegg til å komme inn på skjult hvertfall [emoji23])
 
Dersom jeg kan være med både her og i Nov2017 :D
 
Så moro!! :D
 
jeg står dog ikke på terminlisten, men står på fødelisten, hvem er er det som kan fikse meg inn på terminlista? :)
Fødelista med ikke terminlista ja [emoji23] Skal se hvem som har ansvaret for terminlista!
Edit: mittnyeliv må legge deg til der, eventuelt en moderator!
 
Fødelista med ikke terminlista ja [emoji23] Skal se hvem som har ansvaret for terminlista!
Edit: mittnyeliv må legge deg til der, eventuelt en moderator!
Har skrevet i terminlistetråden og spurt om å få komme der, men jeg tror kanskje at "Mittnyeliv" ikke har vært pålogget eller noe sånt :)
 
Har skrevet i terminlistetråden og spurt om å få komme der, men jeg tror kanskje at "Mittnyeliv" ikke har vært pålogget eller noe sånt :)
Dahører vi med moderator! Du må vel stå på terminlista for å komme inn på skjult :)
 
Dahører vi med moderator! Du må vel stå på terminlista for å komme inn på skjult :)
Har sendt henne melding, men tror at hun tror at jeg ikke hører til her. Forståelig ettersom det er et år etter fødsel, men jeg var ikke så aktiv på forumet før fødsel, har vært mer nå i permisjonen. :)
 
Har sendt henne melding, men tror at hun tror at jeg ikke hører til her. Forståelig ettersom det er et år etter fødsel, men jeg var ikke så aktiv på forumet før fødsel, har vært mer nå i permisjonen. :)
Hehe det er lov å komme etter! [emoji4]
 
Har alle meldt seg på i Tamara sin tråd?
 
Har fortsatt ikke fått nytt svar fra hun som har ansvar for terminlista, hvem andre kan evt føre meg inn der? :)
Moderator for marsforumet, skal se om det kan gis en shout out!
 
Back
Topp