Jeg ser masterchef junior
Jeg og... eller jeg gjorde heter det vell nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser masterchef junior
Snart legge meg. Ble ganske sliten i hodet av byturen med mamma. Og kjente kvalmen kom når vi var på vei hjem etter svømmetimen for minste. Så hodet er ikke min venn nå [emoji85]
Minsta var veldig flink på sin andre svømmetime. Hu hadde visst svømt under vann med øya åpne og uten å holde for nesa [emoji7] Veldig kjekt å få høre skryt. Man blir jo sprekkeferdig av stolthet [emoji178]
Men natta. Kikker sikkert innom en kjapp tur etter tenner er pussa [emoji23] Kan jo være jeg går glipp av noe liksom.
I morgen skal jeg på jobb for første gang da. Veldig spennende og litt skummelt. Men gleder meg.
Tenker derfor noe hodemedisin og søvn er best for meg nå![]()
Ble fine denne gang. [emoji14] Må jo veksle litt innimellom hihi
Uff neiHuff, der er ekkelt. Ikke noe kjekt når det dukker opp i nærheten.
Du gjør vel det jaTusen takk [emoji8] Popper nok innom når frokosten tas [emoji23]
Tusen takkLykke til i morgen! Får håpe hodet er bedre til da, god bedring![]()
Tusen takk [emoji8] Håper jeg også [emoji14]Høres ut som en god ide og ta tidlig kveld.
Du må ha lykke lykke til imorgen. Håper du får en kjempe fin første dag![]()
Ja heter vel det nåJeg og... eller jeg gjorde heter det vell nå
Ja [emoji56] Syns jeg og barna også. [emoji23] Men med lettere ost og kyllingpålegg og pesto på. SnopHar faktisk aldri lags grove[emoji23] de lyse er jo de beste[emoji12]
Mest sannsynligvis. Begynner ikke før halv 9 [emoji23]Du gjør vel det ja![]()
Gjør det [emoji14] Du får ha god natt du også.Trøtt kjenner jeg
Vurderer å legge meg
Ah da skjønner jeg detMest sannsynligvis. Begynner ikke før halv 9 [emoji23]
Skal gjøre det snartGjør det [emoji14] Du får ha god natt du også.
Trøtt kjenner jeg
Vurderer å legge meg
Sånn pleier det å være med meg ogspHar vert kjempe trøtt i hele dag. Men nå våkner jeg[emoji37] er det ikke typisk?
Nei det burde det ikke. Kan ikke skjønne at noen kan finne på noe sånnUff neiBurde ikke dukke opp noen plass
![]()
Ja kjedelig å gå glipp av fine plaggFordel [emoji14]
Natta duGod natt alle sammen