JaDa syns jeg hvertfall man kan kjøpe det. Da er det godt kjøp [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDa syns jeg hvertfall man kan kjøpe det. Da er det godt kjøp [emoji14]
Alltid stas for små å gjøre "rent"Jahihi . Og tror de vil like den støvsugeren
Hihi kjekt fornye segDet jeg fant var 4 bukser, en jakke og 3 topper da. Så ikke så ille. Smiske litt med mannen før jeg kjøper evnt... Trenger litt nytt haha
Nei ikke santAlltid stas for små å gjøre "rent"Ikke feil å lære de det heller [emoji14]
Å det er jo gøy. 500 kr mer å bruke en annen plass [emoji23]Byttet bank . Sparer 500kr mnd!!
Ja ikke santÅ det er jo gøy. 500 kr mer å bruke en annen plass [emoji23]
Absolutt [emoji14] Må gjerne ha nye sko også da [emoji23][emoji23][emoji23] Bare fordi man MÅ liksom... [emoji23]Hihi kjekt fornye seg![]()
Merkelig det der egentlig. Hvor fort de pengene løper avgårde. Burde ikke være lov [emoji23]Ja ikke sant![]()
Hehe skal det være så skal det væreAbsolutt [emoji14] Må gjerne ha nye sko også da [emoji23][emoji23][emoji23] Bare fordi man MÅ liksom... [emoji23]

Nei . Denne mnd har vi ekstra høy lønn begge . Men forsvinner nokMerkelig det der egentlig. Hvor fort de pengene løper avgårde. Burde ikke være lov [emoji23]

Denne mnd er egentlig drit. Veiavgifter og eiendomsskatt. Så litt dum mnd egentlig å bruke pengene på noe annet... [emoji85] Har ikke trykka bestill enda da [emoji23]Nei . Denne mnd har vi ekstra høy lønn begge . Men forsvinner nok![]()
Hørtes godt ut. Begynner bli sulten igjen jeg.. Kan ikke gå inn på kjøpesenteret her. For da blir hundene alene i bilen. Og de uler [emoji23]Snart lunch![]()
Ahh ja litt ekstra denne mnd ...sant detDenne mnd er egentlig drit. Veiavgifter og eiendomsskatt. Så litt dum mnd egentlig å bruke pengene på noe annet... [emoji85] Har ikke trykka bestill enda da [emoji23]
Usj ja.. Så de forsvinner sikkert like raskt der da... [emoji200]Ahh ja litt ekstra denne mnd ...sant det![]()
Ta litt av klærne da og resten neste mndUsj ja.. Så de forsvinner sikkert like raskt der da... [emoji200]

Jobber du hver 4 helg? Ja, det skjønner jeg er deilig. Er det sånn at du må jobbe begge dagene? Jobber hver 2 helg, og syntes det er pyton, men jobber heldigvis bare lørdager![]()
Tenker som det knaker på det [emoji23]Ta litt av klærne da og resten neste mnd![]()