Fårvelgå å legge sammen klær
Det burde jeg også ha gjort....[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fårvelgå å legge sammen klær
Så deilig daJo takk, det gikk ganske bra og ferdig der nå![]()
Jeg er ferdig heldigvisDet burde jeg også ha gjort....[emoji4]
Det funka med nr 1 her hvertfall. Minsta var storkrevende. Så ble Leos lekeland og Kongeparken for å få henne på rett sti [emoji23]Ikke lett det der[emoji4] satse på at hun godtar do om ikke så lenge... klistremerkebelønning ved doen?[emoji2]
Gleder meg.
Og ikke... Måtte løpe etter.... Bor heldigvis i enden av en blindvei, så ikke biler, men hun kan jo stikke av... Det gjorde søstra på samme alder da vi flyttet inn
Ja. Går som regel raskere enn man trorGikk greit bare jeg kom i gang, bare det å starte som var tungt [emoji14]
Hehe ja er vel alltids noen som prøver seg [emoji14] så koselig da [emoji173]Noen småsmuglere ble det jo[emoji23]
Også fikk jeg besøk av mann og barn som ville se på flya[emoji173]
Jada, som vanlig fin neste morgen
Men avtalt at jeg skal bestille en legetime. Ikke hast, bare en dag, etter skoletid
Veldig. Har mat for 4 måltider jeg nå hahaha! Hvilken er din favoritt da?
Jeg elsker heit kylling. Sterk og god [emoji7]
Eller kul![]()
Må jo lufte denhunden litt
Da er det vanskelig ja. Har noen av de jeg også. Også jobba vi alle hver 3.helg. Og selvsagt hadde vi alle 3 hver vår helg [emoji14]
Eller det jaEller begge deler[emoji6]
Mhm må detMå jo det[emoji6]
Mest slitsomt egentlig [emoji14]Så moro da[emoji2] på Lillestrøm?
De er veldig søteGår seg til etterhvert![]()
Sånn do hadde vår bhg også. Skikkelig søte små do og liten vask. Følte meg som en kjempe der [emoji23]
Går kanskje an å prøve med en klistremerkebok som man kan ta med segIkke lett det der[emoji4] satse på at hun godtar do om ikke så lenge... klistremerkebelønning ved doen?[emoji2]
Ah. Så synd daHar ikke Pizzabakeren vi[emoji849] dermed ingen favoritt... men er glad i ananas på pizza[emoji2][emoji7]
Umulig å finne på så mye da jaHehe, det er jo typisk[emoji13]