Noen som skal bære ?

Apemor

Glad i forumet
Nysgjerrig :) jeg har tenkt å kjøpe elastisk sjal ihvertfall, og vurderer noe litt tykkere til utebruk. Hva skal dere?

Jeg vekslet litt mellom bæresele og sjal sist. Ble ikke helt venn med sjal og syntes det ble for mye knot og arbeid å få på [emoji85]
Brukte mest ergobaby selen.
Men prøver gjerne sjal igjen denne gang. Kan skje jeg får det bedre til nå?
jeg hadde babylonia tricot slen sjal og syntes det var passe tykt.

Brukte bæresele mye sist, så om babyen er komfortabel med det blir det nok samme nå også.
Aldri prøvd sjal, men det ser behagelig ut å bære ungen så tett på kroppen.

Jeg skal bære. Hadde elastisk sjal sist. Tok litt tid å bli venn med det, men det ble etterhvert mye brukt. Det siger litt når babyen blir større, så denne gangen vil jeg ha vevd sjal i tillegg. Og en close caboo til helt nyfødt. Den er genial hvis man synes det er klønete å knyte, Amahel. Har også en ergobaby fra sist, men den ble ikke brukt til nyfødt, fikk ikke til innlegget. Synes sjal er bedre til de minste, får de tettere på kroppen og ikke så klumpete.

Hadde håpet på å kunne bruke både sjalet og ergobsbyen igjen, men er usikker på hvordan det lar seg gjøre med 2 babyer. Når de blir større er det ikke noe prob, da kan jeg ha en forran og en på ryggen, men men de er spedbarn liksom?! Har googlet masse, mem finner ingen geniale måter å bruke det på.
Han på 3,5 bar jeg i sjal fra han var noen dager gammel. Eneste måten han fant roen, det var inntil meg. Aller helst oppå meg, så sjalet reddet meg virkelig. Da kunne jeg gjøre ting, og ikke minst gå på do[emoji85][emoji23]

Har en ergobaby bæresele fra sist som vi nok blir å bruke igjen. Både jeg, lillegutt og barnefar syns den var grei å bruke. Vi prøvde oss på bæresjal, men lillegutt likte det ikke, så vi solgte det igjen.

Har ergobaby, ringslynge og et elastisk sjal fra sist gang [emoji5] blir nåkk å kjøpe et sjal og kanskje en caboo for å ha i starten [emoji5]

Ja. Hadde ikke klart meg uten sjal de 3 første månedene sist da bebis ikke ville sove noen annen plass på dagtid. Har ergobaby sjal og ergobaby bæresele.

Brukte meitai en del sist. Synes det var veldig greit[emoji4]

Blir vel litt bæring her også, mannen bar førstemann rundt i bæresjal i 5mnd, jeg fikk det bare ikke til! Men jeg brukte ergobaby bæreselen mye når han ble noen mndr og fram til han var nesten to år, da satt han på ryggen min :)
Men jeg er veldig glad i vogn og trilling, men bæring var genialt når vi var på storhandling i sverige og sånn og ikke orka vogna :)

Ønsker sjal eller maitai eller noe i den duren.. Sist hadde vi ergobaby360.. klarte ikke få den på med hun oppi.. prøvde utallige ganger men fikk aldri dreisen på det. Babybjørn One likte hun ikke å sitte i sånn kjempe.. så her ble det å bære i hendene. Blytungt. :o

Ja det har jeg lyst til. Syns det ser så kjekt ut å kunne ha med seg ungen og ha hendene fri.

Blir litt drit å måtte forholde seg til masse lag med klær og sjal om man skal ut, men man finner vel ei løsning.

Veldig lyst å bære, men aner ikke så mye om det, finner vel utav det etterhvert [emoji4] heldigvis ganske flink med slikt, så tror eg skal klare å finne utav knytting og slikt ganske greit [emoji4]

Jeg har prøvd, men blir til at jeg bærer de i armene i stedet. Og har de i vogn når vi er ute, unntatt når de ikke vil i vogn, da blir det å sjonglere å skubbe vogn med baby i armene [emoji12]

Ja det har jeg lyst til. Syns det ser så kjekt ut å kunne ha med seg ungen og ha hendene fri.

Blir litt drit å måtte forholde seg til masse lag med klær og sjal om man skal ut, men man finner vel ei løsning.

Lån en stor herredunjakke feks. Og ta den utenpå bæreselen:)

Lån en stor herredunjakke feks. Og ta den utenpå bæreselen:)

Det finnes også sånn "pose" som hører til bæresjal. Er som en dunpose som man tar utenpå selen. Eller regnjakke etc... har flere typer på eBay.

Ønsker sjal eller maitai eller noe i den duren.. Sist hadde vi ergobaby360.. klarte ikke få den på med hun oppi.. prøvde utallige ganger men fikk aldri dreisen på det. Babybjørn One likte hun ikke å sitte i sånn kjempe.. så her ble det å bære i hendene. Blytungt. :o

Anbefaler close caboo, da er det kjempelett å få babyen oppi. [emoji4]

Back
Topp