Brunt slimete utflod

Tammy87

Betatt av forumet
I dag kom det brunt lys slimete uflod, lest på nette blant annet fra Lommelegen osv.. og det er vist veldig vanlig tidlig i svangerskapet så lenge det ikke er smerter ..
men har noen andre opplevd dette ?
Jeg er litt nervøs selvom det er "vanlig"!
Dette er mitt første barn så jeg vil jo alt skal gå bra..
jeg er 7+0 i dag!
Hjelp føler meg så aleine nå..
 
I dag kom det brunt lys slimete uflod, lest på nette blant annet fra Lommelegen osv.. og det er vist veldig vanlig tidlig i svangerskapet så lenge det ikke er smerter ..
men har noen andre opplevd dette ?
Jeg er litt nervøs selvom det er "vanlig"!
Dette er mitt første barn så jeg vil jo alt skal gå bra..
jeg er 7+0 i dag!
Hjelp føler meg så aleine nå..

Brunt blod er gammelt blod. Litt brunt i utfloden er veldig vanlig og som regel ikke noe å bekymre seg for. Det kan komme av et lite blodkar eller en rift f.eks. Så lenge det ikke er rødt friskt og slimete blod, trenger du ikke bekymre deg :)
 
Hei :) Jeg er 6+3 og har hatt brun utflod siden positiv test. Ingen smerter. Tok en digital test her om dagen som viste at jeg er ca der jeg skal være i graviditeten. Jeg har fått time til lege neste uke, men har hørt flere steder at det er normalt. Opplevde det ikke i mine andre svangerskap, men velger å stole på de som kan dette og velger å tro at alt er ok :) Skjønner godt at du tenker på dette... Kanskje ringe legen og få time? Om ikke annet, så for å lufte tankene. Mulig hun kan henvise til tul også dersom du er veldig bekymret? Lykke til ihvertfall :)
 
Hei :) Jeg er 6+3 og har hatt brun utflod siden positiv test. Ingen smerter. Tok en digital test her om dagen som viste at jeg er ca der jeg skal være i graviditeten. Jeg har fått time til lege neste uke, men har hørt flere steder at det er normalt. Opplevde det ikke i mine andre svangerskap, men velger å stole på de som kan dette og velger å tro at alt er ok :) Skjønner godt at du tenker på dette... Kanskje ringe legen og få time? Om ikke annet, så for å lufte tankene. Mulig hun kan henvise til tul også dersom du er veldig bekymret? Lykke til ihvertfall :)

Hei
Skal til legen 24 , men er veldig beroligende det dere sier her..
jeg syns det beste virker så rart [emoji848]
Men alle er vel litt bekymret med første svangerskap [emoji848][emoji31]
 
Brunt blod er gammelt blod. Litt brunt i utfloden er veldig vanlig og som regel ikke noe å bekymre seg for. Det kan komme av et lite blodkar eller en rift f.eks. Så lenge det ikke er rødt friskt og slimete blod, trenger du ikke bekymre deg :)

Takk , er veldig beroligende å lese dette [emoji16]
Skal til legen neste uke , så da skal jeg fortelle om dette ..[emoji16]
Takk igjen [emoji16]
 
Sov nesten ikke i natt fordi jeg var så utrolig uten å vite hvorfor, og har brun utflod nå men satser på det er normalt og ikke noe galt..
 
Opplevde det samme i dag... er så ekkelt [emoji22]
 
Jeg har også opplevd det :hungover:
Veldig ekkelt, for jeg hadde det samme da jeg hadde MA i fjor
 
Opplevde blødning for en uke siden, men som ga seg med en gang. litt brunt i 3 dager etterpå med toalettbesøk, vert fint i flere dager no, men så begynte det med brun spotting/utflod i dag igjen. :/Håper det er normalt og ikke tegn på SA. Mistet i januar, så er litt bekymret.. er 7+1 i dag og skal på TUL i morgen.
 
Har opplevd samme siden tirsdag sist uke, dog m litt svake smerter/murringer. Veldig bekymret selv. Målte HCG 2 ganger sist uke og heldigvis normal stigning, men klarer ikke la være å uroe meg. Har 2 SA bak meg og et symptomfritt svangerskap..
 
Back
Topp