Flink jente som skriver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink jente som skriver
Hehe artig . Må av og til smile når jeg går inn på bilderVar ei som stjal telefonen min
...
Artig. Pris for det?Blir vel en 11 gutter på 9-10 år
Vi betalte litt over 2000 for detArtig. Pris for det?
Med pizza, brus og MegaZone (sånn laser greier som er utrolig gøy) blir det på rundt kr 3.000,-Artig. Pris for det?
På den annen side lekte de sammen i mange timer i går så....Det skjønner jeg
Okei blir vel aktuelt senere her også tenker jeg.Vi betalte litt over 2000 for det
Hadde 10 barn
Ja Okei . Blir nok aktuelt her også etterhvert. OJ har nevnt det allerede faktiskMed pizza, brus og MegaZone (sånn laser greier som er utrolig gøy) blir det på rundt kr 3.000,-
Åhh nan brødMannen og eldsten sover fremdeles.
Frøkna sitter ved dataen
Lille U leker veldig konsentrert på gulvet.
Skal jeg:
1. Fortsette å nyte stillheten
2. Gå ut på kjøkkenet og sette deigen til Nan-brødene vi skal har til middagen når som det er rolig her
Vi skal ha kylling Tikka Masala i dag, og da må man ha Nan-brød tilÅhh nan brødbegynt på meny her
Vi hadde det en gang, nå er de nok for storeOkei blir vel aktuelt senere her også tenker jeg.
Ja Okei . Blir nok aktuelt her også etterhvert. OJ har nevnt det allerede faktisk![]()
Åhh det er så godt!!Vi skal ha kylling Tikka Masala i dag, og da må man ha Nan-brød til
Tenkte jeg skal lage Peshawari Nan, den er fryktelig god og er med nøtter og rosiner
Kyllingen har ligget i Tikka-marinaden siden i går

Yes det vil jeg troVi hadde det en gang, nå er de nok for store
Hvor gammel er OJ nå?Okei blir vel aktuelt senere her også tenker jeg.
Ja Okei . Blir nok aktuelt her også etterhvert. OJ har nevnt det allerede faktisk![]()
Men var helt superyYes det vil jeg tro![]()
God morgenGod morgen
Som vanlig er det meg bare våken i dette hust
Våknet før 7 å sto oppGod morgenhvert tidlig oppe i dag?