En god reisetrille?

Katrine92

Glad i forumet
Julimammaer 2016
*Aprilbaby 2018*
Vi skal til Kroatia i juni og prøver å finne en god reisetrille da emmaljunga sportsvogn blir litt for stor og tung å drasse på.

Kriterier:
Ikke sånn super dyr
Litt gode hjul da det er mye brostein
God liggestilling helst vendt mot meg, men ser det er få som gjør det
Grei å legge sammen
Tar ikke stor plass og er lett å bære

Håper dere har noen forslag som jeg kan skjekke ut :)
 
Følger denne! Vi skal til Kroatia i august og trenger også en reisetrille :)
 
Vi Mountain buggy nano, fornøyd med den :)

Lånte en bugaboo bee da vi var i Thailand, den var litt skranglete synes jeg.

Ellers ser jeg veldig mange sverger til Maclaren tx eller Chicco liteway (den har jeg også hat, ok trille).
 
Vi hadde med Baby Jogger City Mini GT når vi var ute å reiste rundt nyttår, da var baby bare 5-6 mnd, men veldig fornøyd! Sov godt liggende og satt fint å fulgte med når hun ikke ville sove. En veldig lett og enkel trille. God å trille og veldig enkel å legge sammen. Anbefaler :)
 
Jeg kjøpte en ny splitter ny Bugaboo Bee i dag!
Virker super grei.
Kan vendes begge veier og legges helt flat.

Jeg kommer til å reise mye alene med lillebror i forbindelse med undersøkelser og trenger noe super lettvint.

Blir gøy å prøve den:)
 
Takk for mange forslag :) Nå ser jeg på babyjogger city mini da den er på tilbud til halv pris! Kanskje jeg må kjøre å se skikkelig på den i morgen:D Ser litt større ut enn jeg hadde tenkt meg, men ser du kan ha søskenvogn på den i fremtiden og feste bilsete på den, som kan komme til nytte når nr. 2 kommer en gang :)

Vil og se nærmere på Carena, Chicco liteway og mountain buggy nano :) vil helst holde meg rundt eller under 2000kr
 
image.jpeg image.jpeg Da ble det en babyjogger city mini :) Sprek farge da den var til halv pris (2000kr) :p Svært fornøyd foreløpig, store gode hjul! Alle de andre jeg så på hadde enten veldig små hjul, eller dobbel pris. Den kan ikke bli med som håndbagasje, men den blir veldig liten sammenlagt og ekstremt lett å legge sammen! Du bare tar i et håndtak på sete og løfter den opp rett og slett! Kan og legge den nesten helt ned i liggestilling og stor kalesje som er spesielt bra i syden.
Pluss det jeg skrev i innlegget over!
 
Back
Topp