Oh under 1000 innlegg igjen tiø jeg når 100 000
Heia, heia!![emoji2] kult med rundt tall!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh under 1000 innlegg igjen tiø jeg når 100 000
Da må vi bare skravle i vei [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji4]Heia, heia!![emoji2] kult med rundt tall!!
Eldste sover hos ei venninne plutselig. Jeg ut sånn plutselig. Mannen er akkurat kommet hjem etter å ha blitt torturert i 6 timer (tatovering). Så han og minstejenta får kose seg ekstra de daEn fiiin lørdag syns jeg [emoji7]
Det glipper nok for alle en gang i blant , det er nok ikke noe problem
Men om alle skulle svart på så mange innlegg man ville etter hverandre ville det blitt litt dumt
Trøtt.
Passet dårlig at jeg har bestemt å prøve å legge yngste litt sånn en halvtimes tid senere da sovet hun bedre på natta.
Men vi må få orden på kveldene. Hun våkner i et sett når vi går ut og ofte blir en av oss liggende der
Når begge skulle jobbet på kvelden og huset i tillegg trenger oss, så er det litt dumt.
Skikkelig effektiv du! Kos deg i kveldJammen er man effektiv når man må.
Eldste sov jo borte og plutselig fikk jeg ordna at minsta også sov borteSå da kasta jeg mannebeinet ut til kompiser på fest også tar jeg festen hjemme. Så måtte først kjøre med ting til eldste også minsta opp til farmora. Snakke litt før jeg kjørte avgårde. Så måtte jeg kjøre mannen til der han skulle da.
Fikk rydda og tatt huset fint før jeg kasta meg i dusjen og nå har jeg ordna og kledd meg og alt.
Så nå sitter jeg fint her og venter på venninna mi skal ringe så jeg kan hente hu også [emoji23]
*puste litt ut* [emoji41]
Hørtes godt ut. Hatt hjemmelaget pizza herKyllingvinger med dipp og sen salat (salat, blå druer, serrano, hvit castello og balcamico)
Mmm deiligKaffe og godis og krim på tv [emoji7] [emoji7] [emoji7]![]()
Elsker sjokolade [emoji5] [emoji5] [emoji5]Mmm deiligsjokkis her også
Det har vi/God kveldHåper dere alle har hatt en fin dag
![]()
Uffda [emoji15]Ok dummeste man kan gjøre er å drikke cola... for ikke sove * sukk * og snart 6 timer til jeg skal opp....
Stemmer. Men kan multiqoute...Okda er vi klar over det. Men om vi skulle bli vell ivrig. Så blir vi ikke halshugga om vi skulle havne på 6 innlegg
![]()
Så braDet har vi/
dere og ?
Får besøk da ogsåSå braja har hatt en veldig fin dag
har dere planer for morra dagen da?
Så gøy![]()
Så koselig da
Jeg også. Men har ikke så mye sånt nå. Har en falsk også som er kjempefin. Fant den på 50% i konkurssalg.![]()
Har hatt ekte, men ene ungen syns den var så kjekk å leke med ... Nytta ikke sette den høyt eller noe. Så hu stakk seg konstant hu. Skulle tro hu lærte liksom [emoji23]
Får besøk da ogsåellers blir det en tur innom parken ,kjøpe boller og frimarked
![]()