Bbhugme

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
d297295549446805106d9d0fc2b5814e.jpg

Jeg har nå fått bbhugme i posten og den var bare sååå digg [emoji7] den blir spesielt god når magen min blir større, men jaggu var den ikke deilig nå og [emoji85] anbefaler den [emoji5][emoji173]

Vi har den på jobb og jeg har siklet på den siden lenge før jeg ble gravid! Den virker helt fantastisk [emoji7] Skal kjøpe den selv etterhvert :)

Har fra forrige svangerskap, og den er som gudesendt [emoji7]

ka størrelse er den i posen? Mannen lurer på hvor mye plass den tar om han skulle finne på å kjøpe i Nederland :)

ka størrelse er den i posen? Mannen lurer på hvor mye plass den tar om han skulle finne på å kjøpe i Nederland :)

Den er ganske stor, men veier ikke så mye [emoji4] men den vil nok ta opp ganske mye plass i en koffert, og om han skal reise med en sånn håndbagasje koffert så vil den nok ta opp all plassen i den [emoji53]
Men finns den i Nederland da? Jeg vet jo at de har begynt å selge den i andre land også men når jeg kjøpte min så var den knapt å oppdrive i Sverige, og det er under et år siden

stoooor koffert så det erke noe prob ;) skal være der en uke. Klarte å finne en post hvor det stod at de hadde begynt å selge den i Nederland. Om han har tid til å finne riktig butikk er et anna spørsmål [emoji6]

Helt fantastisk med en sånn pute! Jeg har fra Dreamgenii, som også har støtte til ryggen så man ikke tipper over i løpet av natten :D

Back
Topp