sort eller grå vogn?

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg får en sommerbaby, som kommer til å bli født i mai/juni. Er mildt sagt veldig usikker på hvilken farge på bagdel jeg skal velge. Vi skal gå for en stokke trailz. Er redd for at sort vogn blir for varmt om sommeren, men ser jo at det er gjort tester på dette - som viser at det kun blir 0,5 grader varmere i sol. Noen tips? :)

Vedlegg

• stokke trailz.jpg
    stokke trailz.jpg
    26,6 KB · Visninger: 67
  • stokke trailzz.jpg
    stokke trailzz.jpg
    15,7 KB · Visninger: 69
Jeg hadde sort emmaljunga til mini og tenkte aldri mer. Syntes det ble så varmt. Mulig det hadde blitt varmt med andre farger også da, haha.

Vi valgte grå blant annet på grunn av varme på sommeren... mulig det bare er tull, men det føltes veldig varmt å legge mini i ei sort vogn når sola steika ute.. selv om han lå i skyggen...

Og så er jo grå finest ;) :p

Jeg synes grå er finere enn svart. Men ville nok aller helst valgt mørkeblå

Jeg ville ha valgt den fargen jeg synes er finest :) Mange assosierer nok svart med en litt tung og mørk høst/vinterfarge, og vil heller ha noe lysere og lettere om sommeren, men dette er jo såklart individuelt. Vi har grå trailz, og er det varmt ute så må vi kle av/åpne baggen/være i skyggen uansett. Vi har en veldig varm unge i tillegg, og de evt få gradene varmere en svart bag blir (hvis det i det hele tatt stemmer) tviler jeg på gjør at du må foreta deg så mye mer kompliserte ting enn de andre med vogner med andre farger.

Grå er finere :)

Fikk vite at det ikke hadde noe å si hos BarnasHus [emoji4] Vet heller ikke hvilken farge jeg ønsker, venter junibaby, synes grå er veldig fin, men føler 9/10 vogner er grå..

Vi ble anbefalt grå i istedenfor sort/mørke farger pga falming. Vi hadde valgt grå uansett :)

Fikk vite at det ikke hadde noe å si hos BarnasHus [emoji4] Vet heller ikke hvilken farge jeg ønsker, venter junibaby, synes grå er veldig fin, men føler 9/10 vogner er grå..
Enig, det er vanskelig.. er jo veldig fint med lyst da, vertfall til sommerbabyer :) og bagen brukes jo bare i ca 6 mnd.. jeg ønsker vertfall svart sportsdel

Back
Topp