Små kiling i magen

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Har i 2 dager nå kjent små kiling i magen. Kan sikkert forklares med veldig mye, og tviler på at det var babyen jeg kjente. Men lurer på om flere har kjent det?

Kan vell å forklares som at noen kiler meg på innsiden av magen med en fjær eller noe. Er veldig vanskelig å forklare egentlig [emoji6]

Jordmoren min nevnte at det var akkurat slikt det som oftest kjentes ut. En fjær eller en liten fiskehale...Gratulerer!

Jordmoren min nevnte at det var akkurat slikt det som oftest kjentes ut. En fjær eller en liten fiskehale...Gratulerer!
Oi, kan det virkelig ha vært lille så tidlig? [emoji1]

Husker jeg følte det som noe jeg beskrev som en sommerfugl som flakset mef første. Første gang jeg var sikker var i uke 16+noe. Gleder meg enormt til det! [emoji1]

Kjenner det samme. Er i uke 10+1, innbiller meg det er lille i magen, men sannsynligheten for det er vell liten? :p mener jeg kjente noe av det samme med nr 2 i uke 10. :)

Er 11 uker på vei i morgen og har kjent den lille boblingen siste uka. Var sikker på at jeg innbilte meg ting, for det minner sånn om fosterbevegelser :o

Kjenner det samme. Er i uke 10+1, innbiller meg det er lille i magen, men sannsynligheten for det er vell liten? [emoji14] mener jeg kjente noe av det samme med nr 2 i uke 10. :)
Ifølge legen er jeg også 10+1,så jeg tror jo det er veldig liten sannsynlighet for at det er lille. Men er jo lov å håpe [emoji6]

Det er nok bare tarmene :) babyen er så liten at det fysisk er umulig. Har kjent det samme selv denne uken, er andregangs men vet at det nok er altfor tidlig :) men kjekt blir det når det begynner :) var 15 uker når jeg kjente det med første og da var det såvidt jeg kjente det, som en fiskehale som strøk langs magen :)

Har kjent det samme selv, men vet samtidig godt at det ikke er babyen selvom følelsen minner :P

Jeg kan ikke huske å ha kjent dette før jeg kjente bevegelse siste i uke 16 [emoji5] men det er helt sikkert fortrengt [emoji6] leste noe om at man kunne kjenne det i uke 12, men uke 10 er jo fryktelig tidlig [emoji5]

Back
Topp