Jeg heier også på dere!

Forventningsfull:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Så bra innlegg du skrev Lillelykke!
Jeg har vært pissnervøs de siste dagene pga noen blødninger. Da de eskalerte var jeg på en måte ikke redd lenger, da var jeg bare lei meg for jeg skjønte nok hva som skjedde, selv om jeg fremdeles håpte. I dag var jeg på ultralyd og fikk bekreftet spontanabort. I 11+4.
Det gjør så vondt, så vondt, og jeg er så trist.
MEN husk dette: (minst) 85% av alle svangerskap ender i en vellykket fødsel! Hold fast på det! Det går mest sannsynlig bra!
Ja, det er nok høyere konsentrasjon blant damer som har opplevd ulike typer aborter her (MA, SA - jeg vet ikke hva alt heter og forkortes..), men ikke la dere miste motet av det! For de aller fleste går det bra!!
Jeg forlater dere her, og ønsker dere all mulig lykke til videre! Heier på dere! Ber om gode dager for dere! Jeg dukker nok opp på forumet igjen om noen måneder, håper jeg, men da i en helt annen gjeng.
Og husk dette også: selv om jeg gråter og gråter, er ikke dette verdens undergang, og det kommer til å gå bra - for alle oss som opplever dette!

(jeg startet ny tråd for å ikke ødelegge den positive stemningen i "heier på oss"-tråden. Hold den tråden positiv! Det trenger dere! :) :)
 
Last edited:
Ååånei så trist ❤ Det gjør vondt å høre, og samtidig så må også dette få være et sted med stor takhøyde og aller beste omsorg for de det ikke går bra med ❤ Dere som er så uheldige å miste må ikke føle at dere "trekker ned stemninga" for det er nok som du sier de som har opplevd å miste forumet er aller viktigst for. Men det skaper selvsagt uro, for vi kjenner jo alle på den frykten "enn hvis"... osv. Håper virkelig du er tilbake snart! Syns du er innmari storhjerta som klarer å glede deg sånn på vegne av alle her inne til tross for ditt tap. Det er seint å miste uke 11+, og jeg kan bare tenke meg til hvor vondt det må kjennes i den tiden hvor man kanskje begynner å slappe litt mer av. Alle gode ønsker sendes din vei!
 
så utrolig trist å høre! masse lykke til videre, ønsker deg alt godt! Gi deg tid til å være trist, for det er lov! også håper jeg at det skal gå bra neste gang <3
 
Så utrolig trist! Tårene renner her:( tusen takk for gode ord! Som Lille Lykke sier, du har et stort hjerte som klarer å glede deg på andre sine veiner når du er midt oppi sorgen. Det må være utrolig tøft å miste bare dager før den magiske uken.. Håper det går bra med deg, og at neste spire sitte fullt ut<3
 
Utrolig vondt å lese!<3 helt enig med lillelykke i at det må være stor takhøyde for å skrive om bekymringer og sorger her inne. Jeg fant mye trøst og hjelp på forum da jeg mistet. Og som nevnt før, du er utrolig storhjerta. Ta vare på deg selv, så håper jeg du blir gravid igjen fort og at det går bra da!! Varme tanker!
 
Jeg kjenner at samtidig som jeg ble utrolig lei meg for deg, så ble jeg så letta inni meg av å lese dette. Du er et godt menneske, og jeg blåser babystøv så hardt og mye jeg kan i din retning, det fortjener du <3 Ta vare på deg selv, vi er mange som heier på deg og!
 
Åh stakker, jeg føler med deg :( nå har jeg aldrig opplevd hverken sa eller ma så jeg kan bare forestille meg smerten du føler nå :(
Jeg håper det etterhvert går lettere for deg og at dere får en ny sjans til baby om ikke altfor lenge ❤️ klem til deg
 
Utrolig trist :( som flere sier her så er du en person med et stort hjerte som klarer å glede deg over andres graviditet selv om det ikke gikk veien for deg denne gangen! Stor klem til deg og masse lykke til videre ♡
 
For et modig og reflektert innlegg! Takk for at du delte. Masse lykke til videre!
 
Det var triste nyheter, men ja, forumet er absolutt et sted å dele det, uten å skulle ha betenkninger ved det. Lykke til videre <3
 
Hei dere! Jeg fikk så lyst til å ta en tur innom her for å fortelle dere at det gikk bra! Jeg er gravid igjen, nå i 33. uke, og fødsel nærmer seg med stormskritt. Så nå henger jeg med mai-gjengen, men dere var jo den opprinnelige terminklubben min:)
Håper alt er bra med dere og babyene deres som begynner å bli store:)
 
Åååh så morro [emoji1] Masse lykke til :)
 
Hei dere! Jeg fikk så lyst til å ta en tur innom her for å fortelle dere at det gikk bra! Jeg er gravid igjen, nå i 33. uke, og fødsel nærmer seg med stormskritt. Så nå henger jeg med mai-gjengen, men dere var jo den opprinnelige terminklubben min:)
Håper alt er bra med dere og babyene deres som begynner å bli store:)
Hei Forventningsfull! Så veldig kjekt å lese at du ble gravid igjen og snart skal føde/eventuelt allerede har født!
Jeg leste gjennom hele denne tråden her igjen, og så at jeg hadde svart deg her. Noen måneder etter at du mista, så fikk vi den grusomme beskjeden om at vår jente hadde en alvorlig hjertefeil og ikke kom til å leve opp. Hun ble født i uke 20+1 [emoji173] Sorgen var enorm, og har preget oss gjennom hele det året som har vært. Men, her også kan jeg med glede fortelle at vi nå igjen bærer på en lillebror [emoji7] Termin helt i begynnelsen av august.
Ønsker deg all lykke til med det nye familiemedlemmet [emoji171][emoji169][emoji171][emoji169]
 
Hei Forventningsfull! Så veldig kjekt å lese at du ble gravid igjen og snart skal føde/eventuelt allerede har født!
Jeg leste gjennom hele denne tråden her igjen, og så at jeg hadde svart deg her. Noen måneder etter at du mista, så fikk vi den grusomme beskjeden om at vår jente hadde en alvorlig hjertefeil og ikke kom til å leve opp. Hun ble født i uke 20+1 [emoji173] Sorgen var enorm, og har preget oss gjennom hele det året som har vært. Men, her også kan jeg med glede fortelle at vi nå igjen bærer på en lillebror [emoji7] Termin helt i begynnelsen av august.
Ønsker deg all lykke til med det nye familiemedlemmet [emoji171][emoji169][emoji171][emoji169]

Tusen takk, Lille Lykke! Jeg fødte for to og en halv uke siden; en skjønn, frisk gutt!
Så trist å høre om det dere har opplevd! Om det enn var fryktelig å miste i uke 11, må det ha vært så mye vanskeligere å miste i uke 20! Man knytter jo seg mer og mer til den lille i magen, og kanskje spesielt etter å ha sett den på ul.
Men så ekstremt hyggelig og koselig at du er gravid igjen! Gratulerer så mye med det!! Og masse lykke til med resten av svangerskapet og fødsel og barseltid og alt!! [emoji3]
 
Hei Forventningsfull! Så veldig kjekt å lese at du ble gravid igjen og snart skal føde/eventuelt allerede har født!
Jeg leste gjennom hele denne tråden her igjen, og så at jeg hadde svart deg her. Noen måneder etter at du mista, så fikk vi den grusomme beskjeden om at vår jente hadde en alvorlig hjertefeil og ikke kom til å leve opp. Hun ble født i uke 20+1 [emoji173] Sorgen var enorm, og har preget oss gjennom hele det året som har vært. Men, her også kan jeg med glede fortelle at vi nå igjen bærer på en lillebror [emoji7] Termin helt i begynnelsen av august.
Ønsker deg all lykke til med det nye familiemedlemmet [emoji171][emoji169][emoji171][emoji169]
Gratulerer så mye med ny spire, så koselig! Masse lykke til videre ❤

Tusen takk, Lille Lykke! Jeg fødte for to og en halv uke siden; en skjønn, frisk gutt!
Så trist å høre om det dere har opplevd! Om det enn var fryktelig å miste i uke 11, må det ha vært så mye vanskeligere å miste i uke 20! Man knytter jo seg mer og mer til den lille i magen, og kanskje spesielt etter å ha sett den på ul.
Men så ekstremt hyggelig og koselig at du er gravid igjen! Gratulerer så mye med det!! Og masse lykke til med resten av svangerskapet og fødsel og barseltid og alt!! [emoji3]
Gratulerer med gutten! ❤
 
Back
Topp