Kjærestetips for nybakte foreldre

Ikke i bruk

Forumet er livet
Dere er helt oppslukt av den lille, men trenger litt tid til hverandre også. Å komme seg ut på kino eller en bedre middag kan virke som en fjern tanke – babyen krever jo mat hver tredje time, og kanskje er verken du, babyen eller barnevakten klar for det heller.

Å ta vare på parforholdet er viktig – særlig nå som det blir lite tid til tosomhet. Da kan det være lurt å planlagge. Men husk at babyer ikke alltid er enige i planene – kanskje må de skyves litt på? Eller kanskje får dere besøk av den lille midt i daten.

Her har vi samlet noen kjærestetips for nybakte foreldre ;) Kos dere og nyt hverandre

Jeg ammet og dro ut for å hente storesøsteren hos en venninne. Kom hjem 20 minutt seinere til en holsulten gutt som hylgrein :p
Min kan være sånt ofte, akkurat nå ammer jeg i over en time, hun spiser, og er mett vil ikke ha mer og etter 15 hyler av sult.

Min kan være sånt ofte, akkurat nå ammer jeg i over en time, hun spiser, og er mett vil ikke ha mer og etter 15 hyler av sult.

Da bør du snakke med hs eller noe, for det er ikke vanlig at man skal amme i 1 time og at babyen skal vøre sulten igjen etter 15 min!

Da bør du snakke med hs eller noe, for det er ikke vanlig at man skal amme i 1 time og at babyen skal vøre sulten igjen etter 15 min!
Jeg også gir flaske til henne og det kan gå like lang tid, da Hun kan spise sakte, koser seg når pupp, når hun har problemer i magen da kan spise raskt og lite da presser og skriker. Da pleier hun å ha lange pause når spiser og da går det ført en time. Hs og legen er klare over det. Vi har en baby som er glad i mat men liker å ta med ro heheh

Joda, pupp er jo ikke bare mat, men også kos, trøst osv. De drikker ikke nødvendigvis i 1 time selv om de ligger i en time. Det er helt likt her, sånn er det ofte om kvelden for mange :)
Ja kos og trøst må de ha :)
Ja de kan enten spise på 123 eller bruke lang tid :)

Back
Topp