Hyttetur 9+0

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Hmm, i dag reiser vi på hytta med svigerforeldre, og svigerinne med mann og tre barn. Det blir en bursdagsfeiring i morgen og da med champagne eller annet musserende og så vin til maten.

Har planer om å ta i mot glasset og bare såvidt late som om jeg drikker, og så får jeg være flink til å bytte glass med mannen.. Det er jo ennå tre uker til vi har tenkt til å fortelle det..

"heldigvis" har jeg så tette slimhinner i forbindelse med dette svangerskapet at jeg nok høres litt forkjølet ut, og da kan jeg spille litt mer på den tenker jeg, siden jeg ikke orker sitte oppe så sent eller noe.

Å lure seg til en sykdom/late som om jeg tar penicilling for å unngå å drikke alkohol tror jeg heller ikke er løsningen, så håper bare ikke de skjønner tegninga i helgen. Spesielt også siden jeg er konstant småuggen og føler som om jeg er båtsyk..

Krysser fingrene for at vi ikke blir avslørt...

Lykke til og kos dere masse [emoji1][emoji1][emoji1]

Lykke til! [emoji5] Har kjørt samme trikset med kaffikoppen med mannen. Jeg "luredrikker" litt og så setter jeg koppen slik at han tar "feil" kopp etterpå.

Om du har med selv så kan du bytte innhold på vin eller ølflasker, men kan nok være litt styr å slippe unna med når du ikke er hjemme hos deg selv.

Lykke til! [emoji5] Har kjørt samme trikset med kaffikoppen med mannen. Jeg "luredrikker" litt og så setter jeg koppen slik at han tar "feil" kopp etterpå.

Om du har med selv så kan du bytte innhold på vin eller ølflasker, men kan nok være litt styr å slippe unna med når du ikke er hjemme hos deg selv.

Takk!
Det blir nok å bytte glass, ja. Her har vi ikke med noe selv og vi sitter gjerne samlet hele tiden og blir skjenket

Men- hva er det som er så viktig med å vente de ukene da? Håper uansett turen blir fin :)

Jeg hadde ei venninne som bytta etiketten på vinflaska. Så det så ut som at hun drakk vanlig vin, men drakk da egentlig alkoholfri. Litt usikker på hvordan hun gjorde det da [emoji23]

Men- hva er det som er så viktig med å vente de ukene da? Håper uansett turen blir fin :)

Nei si det. Vi har vel kanskje hengt oss opp i å ikke si det før det er litt mer sikkert.

Og takk

Tanken er god, men da mer på et sted hvor man har med egen drikke. Vi bytter litt glass og så ser vi hva som skjer
Tror det også er en fin strategi [emoji5] og gjøre det du skriver med å late som at du drikker og så bytte glass med mannen [emoji6] får håpe de ikke skal shotte[emoji23][emoji23] (kom på en serie der mannen må drikke for kona å han blir så full [emoji23][emoji23])

Uff, Beklager litt det der, tror det er påtide å legge seg nå[emoji85]

Tror det også er en fin strategi [emoji5] og gjøre det du skriver med å late som at du drikker og så bytte glass med mannen [emoji6] får håpe de ikke skal shotte[emoji23][emoji23] (kom på en serie der mannen må drikke for kona å han blir så full [emoji23][emoji23])

Hahaha ikke så gælisk. Jeg fikk et halvt glass rødvin til middagen, hadde leppene borti to ganger i forbindelse med skål. Mannen min drakk opp glasset på et veldig passende tidspunkt

Hahaha ikke så gælisk. Jeg fikk et halvt glass rødvin til middagen, hadde leppene borti to ganger i forbindelse med skål. Mannen min drakk opp glasset på et veldig passende tidspunkt
Hihi [emoji5]
Hørtes ut som at du løste saken ganske bra [emoji5]

Himym, med Marshall og Lily? [emoji14]

Godt å høre at det løste seg :)

Back
Topp