Gravideklær

Frk Minakat

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Hei[emoji5]
Er det noen som har gode erfaringer og tips til hvor å finne alrighte klær for gravide?[emoji16] jeg foretrekker å prøve i butikk i første omgang i og med jeg er så usikker på str, selv om jeg har skjønt at det finnes en del bra nettbutikker..
Vært på HM og buksene/ leggingsene der funker, men overdelene får meg stort sett til å se ut som en uformelig potetsekk[emoji849]

Disse nettbutikkene (Zalando, miinto, boozt) har vel noe, det er fri retur om jeg ikke tar helt feil. Ikke testa det selv.

Sist ble det handlet en del på HM og Lindex. Synes også det var vanskeligere å finne topper enn bukser :O

Hvor bor du? I tillegg til hm og lindex finnes det butikker med gravidklær i Oslo, Drammen og Bergen (som jeg vet om, sikkert flere).

Sist ble det handlet en del på HM og Lindex. Synes også det var vanskeligere å finne topper enn bukser :O

Godt å høre det ikke bare er meg det gjelder[emoji12] ikke testet Lindex enda da, så kan jo være verdt forsøket iallfall[emoji16]

Hvor bor du? I tillegg til hm og lindex finnes det butikker med gravidklær i Oslo, Drammen og Bergen (som jeg vet om, sikkert flere).

Jeg bor ikke så langt unna Sandvika, så kan forsovet dra både til Drammen og Oslo.. Jobber riktignok i Oslo, så sånn sett kanskje enklest å dra dit[emoji5] hva heter butikkene du kjenner til?![emoji4]

Jeg bor ikke så langt unna Sandvika, så kan forsovet dra både til Drammen og Oslo.. Jobber riktignok i Oslo, så sånn sett kanskje enklest å dra dit[emoji5] hva heter butikkene du kjenner til?![emoji4]
Svangerskapet på Majorstua (var en på Stortorvet også i gamle dager, men den tror jeg ble lagt ned) og Lille Skatt i Swenchkegata i Drammen. Mulig Lilleprinsen på Bekkestua også har noe mammatøy, sjekk hjemmesiden dems først.

Svangerskapet på Majorstua (var en på Stortorvet også i gamle dager, men den tror jeg ble lagt ned) og Lille Skatt i Swenchkegata i Drammen. Mulig Lilleprinsen på Bekkestua også har noe mammatøy, sjekk hjemmesiden dems først.

Tusen takk for gode tips[emoji5][emoji1360] da skal jeg sjekke ut disse[emoji5]

Samme her!
Har kjøpt ett par på Fretex og noen på salg på H&M. Er så mye bedre å gå med, spesielt når man er oppblåst.

Ja, jeg har faktisk mindre behov nå - gått ned så mange kg. så nå er magen nesten borte - gleder meg sååå til magen kommer ordentlig, men går med preggobukser likevel jeg :joyful:

Sliter med å finne topper som passer bra og skjuler oppblåst mage. Går i noe større t-skjorter og cardigans over de, men føler meg ikke så pent kledd om dagen.

Noen som vet om noe forslag til fine topper, eller skal jeg bare se litt slaskete ut til magen kommer?

Sliter med å finne topper som passer bra og skjuler oppblåst mage. Går i noe større t-skjorter og cardigans over de, men føler meg ikke så pent kledd om dagen.

Noen som vet om noe forslag til fine topper, eller skal jeg bare se litt slaskete ut til magen kommer?
Sjekk ut Floyd sine. De er fine og posete, men har en kant nederst.

Back
Topp