DenLilleHavfruen
Betatt av forumet
Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei!jeg verker etter å få bli med i novembergruppen! Fikk svake streker på fredag og lørdag og en svak rfsu test i går ettermiddag. Venter på testene mine som kommer i kveld, men får jeg bli med likevel? Termin blir isåfall 18.11.17 [emoji7]
![]()
![]()
Takkja, eller han kom i 2015 istedenfor, men termin var 2. Januar
Er vi på samme der også?![]()
Jenta vår kom tidlig i Mars 2016Men hadde termin i februar så var i Feb16
Rart å være tilbake her
Åååjajaaa men blir koselig å gå gravid igjen
![]()
Ja! Jeg gleder meg! Var klar for ny runde allerede i fjor høst men vi tenkte å vente til jenta hadde fylt ett år før vi prøvde på nytt.
Vi gleder oss til to tette, regner med at dere også gjør det![]()
Blir jo hektisk da, men så utrolig mye glede de vil ha av hverandre.Ja, ville egentlig starte allerede i august, men vi har vært så sliten og fant ut det var best å vente til han var ett år først ogsåmen vi gleder oss selvom det er litt skrekkblandet fryd å tenke på det
![]()
Blir jo hektisk da, men så utrolig mye glede de vil ha av hverandre.
Jahar allerede begynt å ommøblere oppi hodet mitt
har litt liten leilighet, men det går helt fint
vi vil kjøpe rekkehus om kanskje to år
De blir jo såpass tette og så små at det kommer til å bli såååå koselig og kaotisk sikkertmen jeg blir helt varm inni meg av å tenke hvor glad de kommer til å bli i hverandre [emoji173][emoji173]
Sover eldstemann på eget rom?
Eeeehm neivi samsover og foreløpig er sengen hans fortsatt på vårt soverom. Men han er den største breleungen og koseklumpen på jord! Så han trives best med å sove inntil meg om natten. Han sover fint i sin seng på dag eller kveld. Men skal sove med mammaen sin på natten [emoji173][emoji7] så vi må nok få sengen hans inn på hans rom etterhvert og så moseskurven inn på våre rom [emoji7] åååå gleder meg til å finne fram alle babytingene igjen!
Samme her hos oss, liker godt å ha jenta sammen med oss i senga og hu tar foreløpig ikke så mye plass enda
Var i kjellerboden og tittet på babytøy tidligere i dag. SÅÅÅÅÅ smått... hadde nesten glemt hvor små de er..
Må snike litt på forumet[emoji6]
Så deilig å begynne å planlegge litt[emoji7]
Så gøy.Jaaaa til og med mannen begynte i dag og planleggeogså fikk jeg uroen jeg vant i posten [emoji7][emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]
Har åpnet den og tatt ut melodiboksen til Noahhan gikk rundt og danset og bærte den overalt [emoji7] så tenkte jeg å spille melodien inntil magen sånn at babyen blir kjent med melodien og kjenner igjen trygghet av den på utsiden [emoji173]