Får jeg bli med?

Tusen takk alle sammen! Fått tatt ny test og det er ihvertfall stigning! [emoji16][emoji7][emoji1317]
06a2653e2eee9c6f967050a316a17b81.jpg

Hei! :D jeg verker etter å få bli med i novembergruppen! Fikk svake streker på fredag og lørdag og en svak rfsu test i går ettermiddag. Venter på testene mine som kommer i kveld, men får jeg bli med likevel? Termin blir isåfall 18.11.17 [emoji7]
a4a445208ec1d6f3542ebb623aca1841.jpg
19675cf71065a4bcb87bc5cfc2404b97.jpg

Hurra!! Endelig [emoji3] gratulerer og velkommen [emoji173][emoji173]

Åååja :) jaaa men blir koselig å gå gravid igjen :D

Ja! Jeg gleder meg! Var klar for ny runde allerede i fjor høst men vi tenkte å vente til jenta hadde fylt ett år før vi prøvde på nytt.
Vi gleder oss til to tette, regner med at dere også gjør det :D

Ja! Jeg gleder meg! Var klar for ny runde allerede i fjor høst men vi tenkte å vente til jenta hadde fylt ett år før vi prøvde på nytt.
Vi gleder oss til to tette, regner med at dere også gjør det :D

Ja, ville egentlig starte allerede i august, men vi har vært så sliten og fant ut det var best å vente til han var ett år først også :) men vi gleder oss selvom det er litt skrekkblandet fryd å tenke på det :p

Ja, ville egentlig starte allerede i august, men vi har vært så sliten og fant ut det var best å vente til han var ett år først også :) men vi gleder oss selvom det er litt skrekkblandet fryd å tenke på det :p
Blir jo hektisk da, men så utrolig mye glede de vil ha av hverandre.

Blir jo hektisk da, men så utrolig mye glede de vil ha av hverandre.

Ja :) har allerede begynt å ommøblere oppi hodet mitt :p har litt liten leilighet, men det går helt fint :) vi vil kjøpe rekkehus om kanskje to år :)
De blir jo såpass tette og så små at det kommer til å bli såååå koselig og kaotisk sikkert :p men jeg blir helt varm inni meg av å tenke hvor glad de kommer til å bli i hverandre [emoji173][emoji173]

Ja :) har allerede begynt å ommøblere oppi hodet mitt :p har litt liten leilighet, men det går helt fint :) vi vil kjøpe rekkehus om kanskje to år :)
De blir jo såpass tette og så små at det kommer til å bli såååå koselig og kaotisk sikkert :p men jeg blir helt varm inni meg av å tenke hvor glad de kommer til å bli i hverandre [emoji173][emoji173]

Sover eldstemann på eget rom?

Sover eldstemann på eget rom?

Eeeehm nei :p vi samsover og foreløpig er sengen hans fortsatt på vårt soverom. Men han er den største breleungen og koseklumpen på jord! Så han trives best med å sove inntil meg om natten. Han sover fint i sin seng på dag eller kveld. Men skal sove med mammaen sin på natten [emoji173][emoji7] så vi må nok få sengen hans inn på hans rom etterhvert og så moseskurven inn på våre rom [emoji7] åååå gleder meg til å finne fram alle babytingene igjen!

Eeeehm nei :p vi samsover og foreløpig er sengen hans fortsatt på vårt soverom. Men han er den største breleungen og koseklumpen på jord! Så han trives best med å sove inntil meg om natten. Han sover fint i sin seng på dag eller kveld. Men skal sove med mammaen sin på natten [emoji173][emoji7] så vi må nok få sengen hans inn på hans rom etterhvert og så moseskurven inn på våre rom [emoji7] åååå gleder meg til å finne fram alle babytingene igjen!

Samme her hos oss, liker godt å ha jenta sammen med oss i senga og hu tar foreløpig ikke så mye plass enda :)
Var i kjellerboden og tittet på babytøy tidligere i dag. SÅÅÅÅÅ smått... hadde nesten glemt hvor små de er..

Samme her hos oss, liker godt å ha jenta sammen med oss i senga og hu tar foreløpig ikke så mye plass enda :)
Var i kjellerboden og tittet på babytøy tidligere i dag. SÅÅÅÅÅ smått... hadde nesten glemt hvor små de er..

Nei vi syntes det er koselig :) føreløpig har vi god plass! Mulig vi må kjøpe større seng etterhvert [emoji28] ååååå ja de er bitte små! [emoji7] gleder meg til å hilse på nye lille babyen! Det er litt skummelt å glede seg så tidelig!

5c16fce5f396ba1420f394a4090ed826.jpg

Har åpnet den og tatt ut melodiboksen til Noah :p han gikk rundt og danset og bærte den overalt [emoji7] så tenkte jeg å spille melodien inntil magen sånn at babyen blir kjent med melodien og kjenner igjen trygghet av den på utsiden [emoji173]

Back
Topp