>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jupp [emoji1] og at ken synge med sangene [emoji39]Enig, bare bilen funker så er det greit[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp [emoji1] og at ken synge med sangene [emoji39]Enig, bare bilen funker så er det greit[emoji1]
Jeg føler meg litt på gyngende grunn. Jeg vet jo som folk flest en del basic om hva man bør spise og ikke spiseDet hørtes jo spennende ut da. Kan skjønne de syns det er litt uvant da. Men flytende metter ganske godt det også. Syns jeg da![]()
Kunne fint drukket meg mett jeg![]()
Ah sånn ja. Håper du finner noe som fungerer greit da.Jeg føler meg litt på gyngende grunn. Jeg vet jo som folk flest en del basic om hva man bør spise og ikke spise
Men jeg har to undervektige barn. En som spiser godt, og ei som er meget småspist. (også har jeg lillemor som i alle fall enn så lenge er over snittet på vekt)
Tror mellomste, den småspiste, fikk i seg mer mat/næring til frokost i dag enn til vanlig. Hun spiser oftest en halv til en skive med noe pålegg. For tiden ofte spekeskinke. Og et lite glass melkAh sånn ja. Håper du finner noe som fungerer greit da.![]()
Vet det er mange som bruker nøtter og frø i smoothie.Hmm. Må prøve noe mer mettende i smoothien. Ungene liker. Men synes ikke de er helt mette og småspiser litt annet etterpå.
Dagens laget av det jeg trodde var resten av en sånn halvliters joghurt, men jeg brukte nok mer i går en jeg trodde så jeg tok en sånn liten i tillegg. Og en banan. En god slump blåbær og sikkert et par dl havregryn, eller kanskje bare en, og noe biola. Og et egg. Spent på den med egg, det ser ut til å ha gått bra så langt. Eldstemann har jo en historie med blodig diaré av egg..
Vi endte vel med ca 7-8 dl smoothie fordelt på dem. En dl ca til lillesøster resten delt mellom om de store.
Reelt tror jeg de ble ganske mette da, men synes de "må" spise noe for å drikke et måltid er en fremmed tanke for dem.
Alder, hvor i landet, hvor mage barn. Og ellers det du måtte ønsker å deleKlart det[emoji2] hva vil du vite?
Så bra at hu likte det godt da og fikk i seg mer enn vanlig.Tror mellomste, den småspiste, fikk i seg mer mat/næring til frokost i dag enn til vanlig. Hun spiser oftest en halv til en skive med noe pålegg. For tiden ofte spekeskinke. Og et lite glass melk
I dag utgjorde hennes andel altså ca et sånt vanlig lite joghuetbeger og en halv banan, noe havregryn og et halvt egg. I tillegg til blåbær (det er jo for smaken, men mye gode vitaminer og sånn) og en skvett biola. De drakk ca tilsvarende til kveldsmat i går, da med jordbær.
Aktiv og frisk jente. Ikke noe i veien med det. Men småspist og undervektig.
Og de fleste steder man leser om barn og kosthold så er det fokus på overvekt. Magert pålegg, skummet melk, lite godsaker og mye grønnsaker.
Ja, sunt skal de spise og grønnsaker er de glade i. Men de er barn i vekst og de er undervektige.
Nå har de å slekte på da, for det var jeg også som barn, og trolig mannen også. Slank i alle fall uten at jeg har helsekortet hans. Normalvektig ble vel ikke jeg før etter jeg hadde fått mitt andre barn.
Men jeg er mindre bekymret for eldste. Til middag i går hadde vi gryterett. Jeg tok ei øse til henne og halvannen til ham. Han fikk ca en til, kanskje litt mer i et par forsyninger til.
Hos henne lå halvparten igjen
Har sånn brette ting jegHar hatt lyst på slik brette-ting selv jeg
Men sikkert bare siden Sheldon har
Så søt han var da. Ikke noe kjekt å være borte fra barna sine når de er syke.
Var det jeg skrev jeg mistenkte for noen innlegg siden [emoji23][emoji23]Har sånn brette ting jeg [emoji14] Ble brukt hele 3 ganger å nå står den og samler støv. Haha
haha. Sånn typisk ebay tingHar sånn brette ting jegBle brukt hele 3 ganger å nå står den og samler støv. Haha
Haha. Var veldig gøy med en gang. Var samboeren min som ville ha den. For han skulle begynne å brette klær om han hadde en sånn. Han har ikke prøvd den engangVar det jeg skrev jeg mistenkte for noen innlegg siden [emoji23][emoji23]

Haha. Ja! Og hadde nok mest lyst på den pga Sheldonhaha. Sånn typisk ebay ting![]()
Tenkte mer unga kunne brette sine egne jeg [emoji23] Men typisk det at mannfolk tenker og ikke gjør [emoji14]Haha. Var veldig gøy med en gang. Var samboeren min som ville ha den. For han skulle begynne å brette klær om han hadde en sånn. Han har ikke prøvd den engang![]()
Ja, eldste digget den. Men hun hadde litt for små klær til at hun fikk det fint brettet. Og da ble hun veldig irritertTenkte mer unga kunne brette sine egne jeg [emoji23] Men typisk det at mannfolk tenker og ikke gjør [emoji14]
Haha kommer en tid ja når den gleden går over [emoji14]Ja, eldste digget den. Men hun hadde litt for små klær til at hun fikk det fint brettet. Og da ble hun veldig irritertSå hun kan jo bruke den når hun blir større, eller er ikke sikkert hun syntes det er gøy å brette klær da
Litt forsiktig der, eldstemann er allergisk mot i alle fall valnøtter. Hasselnøtter skal han tåle, men... Når man har epipen pga nøtteallergi eksperimenter jeg ikke med nøtter og frø vi ikke har erfaring med i alle fall.Vet det er mange som bruker nøtter og frø i smoothie.
Kli er et supert alternativ![]()
Seks.Så bra at hu likte det godt da og fikk i seg mer enn vanlig.
Hver sin kant ja. Ikke så lett alltid. Verken ene eller andre vei.
Hvor gammel er hu småspiste?
Får håpe den varer leeenge. Hun spør av og til etter en klut så hun kan gå rundt å vaskeHaha kommer en tid ja når den gleden går over [emoji14]
Når minste på 6 er hos farmora si. Står hu og tar oppvask visstnok. Stas [emoji23] Hu har oppvaskmaskin daFår håpe den varer leeenge. Hun spør av og til etter en klut så hun kan gå rundt å vaskeMå kanskje smug vaske over etter henne, men hun er så stolt når hun går rundt med kluten sin
![]()