Blødning

BienMaia

Forelsket i forumet
Idag morges følte jeg meg så veldig gravid - med kvalme, ømme bryster og den udefinerbare gravidfeelingen (noen som skjønner hva jeg mener?). Jeg er usikker på hvor langt jeg er kommet men antok uke 4, nesten uke 5. Clearblue digital viste 2-3 på morgenen idag, og streken på strips har blitt sterkere for hver dag.
Og så, da jeg var så fornøyd og glad, kom det rosa utflod på papiret. Det er fortsatt rosa utflod men ingen frisk blødning. Det murrer litt i korsryggen men ikke særlig mer enn det har gjort de siste dagene.
Nå er jeg urolig. Jeg vet at det er vanlig å miste tidlig og har gjort det tidligere, men det er så fælt å ikke vite. Jeg skal få tatt hcg-blodprøver og krysser alt jeg har for at blødningen er uskyldig.

Skjønner at du er urolig, men så er det mange som blør i svangerskapet, uten at det er noe galt også :) krysser alt som kan krysses for at det bare er en uskyldig blødning :Heartred

Jeg har satt rosa på papiret i 12 dager nå. Hcg-prøvene har vist fin stigning og ul idag viste bankende hjerte. Satser på det går like fint for deg :) Det er ikke unormalt med blitt blod tidlig i et svangerskap..

Jeg har satt rosa på papiret i 12 dager nå. Hcg-prøvene har vist fin stigning og ul idag viste bankende hjerte. Satser på det går like fint for deg :) Det er ikke unormalt med blitt blod tidlig i et svangerskap..

Å, takk, slike historier er så godt å høre. Jeg håper at det blir en fin hcg-stigning for meg også!

God klem til deg [emoji173] skjønner godt at du er engstelig. Min erfaring med rødt i svangerskapet er ikke så god, men veldig mange har skjøre slimhinner og blør uten at det trenger å bety noe. Så lenge det ikke renner, trenger det ikke være noe som helst [emoji8]

Da har jeg tatt hcg-prøver som steg fra 300 til 1300 på 4 dager. Ultralyd idag viste gestasjonssekk med antydning til fosteranlegg i. Jeg er nok kommet litt kortere enn jeg trodde, men dette ser jo lovende ut. Heldigvis ingen exu. Jeg skal tilbake om 2 uker, klarer ikke senke skuldrene helt.

Da har jeg tatt hcg-prøver som steg fra 300 til 1300 på 4 dager. Ultralyd idag viste gestasjonssekk med antydning til fosteranlegg i. Jeg er nok kommet litt kortere enn jeg trodde, men dette ser jo lovende ut. Heldigvis ingen exu. Jeg skal tilbake om 2 uker, klarer ikke senke skuldrene helt.

Fin stigning det der da [emoji4]

Etter de første testene mine hadde jeg rosa utflod, men ikke de siste dagene, og testene har bare blitt sterkere :)

Skjønner bekymringen, men samtidig har de jo sett noe og stigningen høres bra ut :)

Back
Topp