Baby brezza

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Lager den mye lyd?
Hvordan vasker dere den?
Hvor kjøpte dere den?
Var det verd pengene?
Kan man bruke alle typer mme?
Tell me everything, vurderer det sterkt!
 
Eg e veldig fornøyd!! Ein sleppe ein utolmodig unge så ein må setta ifrå seg for å laga melk. Trykke berre på ein knapp og rista flaskå.
Nei den bråka ikkje masse syns eg. Ei Nespresso maskin bråka mykje meir. Tar ut alle delane og vaska dei ein gong i vekå. Der så melkå kjeme ut spyle/vaska eg et par gonga om dagen, e ein lampe so lyse når du skal gjera det.
Ein kan kjøpa på jollyroom, babybanden ol. Trur da e salg no.
Kan brukast til mange forskjellige typa melk. Prøv å les om den har din type melk.
Eg syns den va verdt det den kosta altså :) veldig fornøyd :)
 
Lager den mye lyd?
Hvordan vasker dere den?
Hvor kjøpte dere den?
Var det verd pengene?
Kan man bruke alle typer mme?
Tell me everything, vurderer det sterkt!

Den lager ikke mye lyd nei, men man hører maskineriet går litt de 20 sekundene det tar å fylle flasken.

Den er veldig enke å rengjøre, anbefaler å søke på youtube, enklere enn at vi forklarer her :) Man vasker en liten "tut" daglig, og mme beholder og vannbeholder 1 gang pr måned

Jeg kjøpte min på babybanden

Tror vi kan bruke all mme ja, jeg har brukt den både til nan, hipp og kumelkfri fra apoteket. Bare viktig å være nøye med å stille hjulet riktig så du får riktig mende mme.
Anbefaler å sjekke babybrezza sine websider så du får oppdatert informasjon. Feks så står det i informasjonsbrosjyren at nan skal stå på 5, mens med ny oppskrift de bruker, så skal den stå på 3. Informasjon om dette finner man på facebook sidene.

Personlig syntes jeg den var verdt hver krone. Spesielt på nettene da jeg bare trykker på knappen for å få melka ferdig temperert på sekunder.
 
Sniker fra januar :)

Jeg følger en gruppe på face for foreldre som gir flaske. Der syns jeg det er mye frustrasjon knyttet til disse maskinene.

Vi koker opp og avkjøler vann. Fyller på flasker som står klar, vet hvor mye kaldt og varmt som må mikses for å få perfekt temperatur. Pulveret står også klart i porsjonsboks. Når melken skal lages koker vi opp vann, med induksjons koketopp går det ikke mer enn et minutt. Voila er flasken klar, uten frustrasjon.
 
Sniker fra januar :)

Jeg følger en gruppe på face for foreldre som gir flaske. Der syns jeg det er mye frustrasjon knyttet til disse maskinene.

Vi koker opp og avkjøler vann. Fyller på flasker som står klar, vet hvor mye kaldt og varmt som må mikses for å få perfekt temperatur. Pulveret står også klart i porsjonsboks. Når melken skal lages koker vi opp vann, med induksjons koketopp går det ikke mer enn et minutt. Voila er flasken klar, uten frustrasjon.
Jeg kjøpte en tilslutt og er kjempefornøyd. Går kjemperaskt, babyen spiser mere og er mere fornøyd også faktisk.
Vi bedrev oppkok av vann og styr. Vi har heller ikke induksjonstopp. Så tar evigheter å koke vann. Og den babyen har sterke lunger og gidder ikke sutre før han begynner for full hals [emoji23]
 
Jeg kjøpte en tilslutt og er kjempefornøyd. Går kjemperaskt, babyen spiser mere og er mere fornøyd også faktisk.
Vi bedrev oppkok av vann og styr. Vi har heller ikke induksjonstopp. Så tar evigheter å koke vann. Og den babyen har sterke lunger og gidder ikke sutre før han begynner for full hals [emoji23]
Jeg ødla vår + dro på ferie så var uten i 2 uker. Lykken var stoooor når den kom tilbake [emoji1] Enig i at han spiser mer [emoji4]
 
Hvorfor spiser de mer, tror dere?
Tror det er som Virrehøna sier :)
Jeg tror det kan ha noe med riktig tempratur og gjøre.. er vanskelig å få melka helt lik varm hver gang uten maskin.
Det har jeg ikke tenkt på, men det gir veldig mening. Her er det hvertfall matnekt om den er en grad for varm, men romtemperert går ned på høykant [emoji85]
 
Tror også det kan ha med temperaturen.
 
Hva med vannet som brukes, må det kokes før du tar det oppi maskinen eller fikser den alt?[emoji848]
 
Hva med vannet som brukes, må det kokes før du tar det oppi maskinen eller fikser den alt?[emoji848]
Må kokes og avkjøles før det helles oppi og byttes en gang i døgnet. Veldig viktig å avkjøle vannet for ellers blir maskinen ødelagt.
 
Takk:) tror nesten jeg må kjøpe meg en slik maskin, drittlei av å blande vann og melk på nettene. Og vanskelig å finne riktig temperatur..
Anbefaler det så sinnsykt!
Å kunne stå opp, trykke på en knapp, pg ha riktig tempratur på maten til ungen er awsome!!
Var salg på jollyroom for ikke så lenge siden. Sjekk der.
 
Takk:) tror nesten jeg må kjøpe meg en slik maskin, drittlei av å blande vann og melk på nettene. Og vanskelig å finne riktig temperatur..
Så verdt pengane :) kan halda mini mens eg trykke på knappen og det tar så kort tid at ho ikkje rekke å bli utolmodig! Sjekk babybanden óg, dei hadde salg for ikkje så lenge sia!
 
Anbefaler det så sinnsykt!
Å kunne stå opp, trykke på en knapp, pg ha riktig tempratur på maten til ungen er awsome!!
Var salg på jollyroom for ikke så lenge siden. Sjekk der.

Så verdt pengane :) kan halda mini mens eg trykke på knappen og det tar så kort tid at ho ikkje rekke å bli utolmodig! Sjekk babybanden óg, dei hadde salg for ikkje så lenge sia!

Takk, da skal jeg inn å se litt på disse sidene, håper det fremdeles er tilbud :)
Høres så mye bedre ut enn det jeg holder på med nå! + vi skal jo ha flere barn [emoji87]
 
Berre seie det ein gong til, men husk å avkjøl vatnet før du hive det oppi beholdaren, me ødelagte vår pga me heiv oppi for varmt vatn :woot: så kok alltid vatn før det er tomt, då det må kolna eit par tima.
Nesten godt å høre det er flere enn meg som har gjort det [emoji85] Vi fikk heldigvis ny [emoji1]
 
Back
Topp