Hihi, det var mitt forslag også[emoji23]
Vist ikke må desember 10 opp å gå! Hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, det var mitt forslag også[emoji23]
God morgen jenter.
Heldigvis har det sluttet å snø, var litt bekymret i går kveld for hvordan det vil gå på Gardermoen i dag dersom det været som var i går kveld fortsatte
Kunne noen ha sendt meg litt bakelyst?Skal bake 5 kaker...
![]()
Venter på syn (gikk opp for meg nå at jeg ikke aner hva hun heter! Hjelp!)
God morgenklar for en ny dag? I dag skal jeg møte Syn helt på ekte [emoji2] weee!
5???? Uff... det hadde ikke jeg orket. Så Sorry, ingen bakelyst fra meg [emoji33]
![]()
Vet ikkeGod formiddag Sara![emoji2]
Hva skal du idag?
Kos dereOg lillemor sover enda.
Så deilig. Innedubb. Kos.
Ute snør det våte filler og jeg hadde ikke noe lyst å gå tur. Kanskje kjøre en tur til mamma, og kanskje innom Plantasjen, men ikke kjøpe hagemøbler
Må ha nytt bord vi også i år, er så pyton det vi harVi har bare en da. Jeg har tittet på den et par år og den er ofte ikke med i tilbudene de har
Men jeg har ikke fulgt veldig med. For vi hadde jo møbler. Det har vi enda. Men bordet her ikke bordplate. Det er igrunnen en fordel å ha
Men sofa og skikkelig spisebord er ikke vanlig. Ofte har sofa et lite bord, gjerne lavt. Jeg vil, skal, skal ha et skikkelig spisebord. Men en sofa hadde vært litt deilig.
Vi har bare en da. Jeg har tittet på den et par år og den er ofte ikke med i tilbudene de har
Men jeg har ikke fulgt veldig med. For vi hadde jo møbler. Det har vi enda. Men bordet her ikke bordplate. Det er igrunnen en fordel å ha
Men sofa og skikkelig spisebord er ikke vanlig. Ofte har sofa et lite bord, gjerne lavt. Jeg vil, skal, skal ha et skikkelig spisebord. Men en sofa hadde vært litt deilig.
Mamma kjøptr sofa og høyt spisebord, veldig god å sitte i sofaenVi har bare en da. Jeg har tittet på den et par år og den er ofte ikke med i tilbudene de har
Det gjør viKos dere
Synøve mener jeg![]()
Hunden her ville ikke ut i snøen hvertfallDet gjør vi
Vi må snart lufte hunden da. Hunden har ca like lite lyst som meg ut når det regner snø. Men hun må. Og jeg må ha med babyen så det er litt organisering
Her er ikke snø da.Hunden her ville ikke ut i snøen hvertfall
Vårt er fire ben. En ramme. Og et stort hullMå ha nytt bord vi også i år, er så pyton det vi har