♫ Skravletråd Mars ♫

faf84a6282ad3e81f09faed7c26a33c6.jpg

Venter på syn (gikk opp for meg nå at jeg ikke aner hva hun heter! Hjelp!)

God formiddag Sara![emoji2]
Hva skal du idag?
Vet ikke

Hente snuppa etter hytteturen ca 1430

Muligens Plantasjen for å sikle på møbler og kanskje få med litt småplukk av frø og stiklinger jeg ikke trenger hjem

Jeg har en boks med frø og stiklinger kjøpte jeg i februar og de koser seg o vinduet.

Innom mamma og hente en avlegger av en clivia jeg skal få. Som snart blomstrer.

Nå sitter jeg med en sovende baby som holder på å våkne på fanget.

Hun valgte seg litt våkne-pupp, hun som sovnet under amming for halvannen time siden.

Vi har bare en da. Jeg har tittet på den et par år og den er ofte ikke med i tilbudene de har

Men jeg har ikke fulgt veldig med. For vi hadde jo møbler. Det har vi enda. Men bordet her ikke bordplate. Det er igrunnen en fordel å ha

Men sofa og skikkelig spisebord er ikke vanlig. Ofte har sofa et lite bord, gjerne lavt. Jeg vil, skal, skal ha et skikkelig spisebord. Men en sofa hadde vært litt deilig.
Må ha nytt bord vi også i år, er så pyton det vi har

Vi har bare en da. Jeg har tittet på den et par år og den er ofte ikke med i tilbudene de har

Men jeg har ikke fulgt veldig med. For vi hadde jo møbler. Det har vi enda. Men bordet her ikke bordplate. Det er igrunnen en fordel å ha

Men sofa og skikkelig spisebord er ikke vanlig. Ofte har sofa et lite bord, gjerne lavt. Jeg vil, skal, skal ha et skikkelig spisebord. Men en sofa hadde vært litt deilig.

Enig med deg, vi også ville ha et spisebord, og ikke et salongbord. Men mannen mente at det ble merkelig når man ha middagsgjester og alle satt bortover på rekke og rad, at det ble en annen løsning her enn sofa. Er det glassplate dere mangler på bordet, eller er hele bordplata gått?

Mamma kjøptr sofa og høyt spisebord, veldig god å sitte i sofaen

Det gjør vi

Vi må snart lufte hunden da. Hunden har ca like lite lyst som meg ut når det regner snø. Men hun må. Og jeg må ha med babyen så det er litt organisering

Back
Topp