♫ Skravletråd Mars ♫

Har enda ikke rukket å sjekke hva denne konkurransen går ut på, men har forstått at alle ikke kan delta. Det er ikke så gøy[emoji53]
Topp 100 har vi.

Men termin og barselsforum konkurransen er for å få liv på de underforumene. Håper de lykkes, selv om det ikke er noe for meg. (det er jeg i tvil på om det hadde vært uansett. Men jeg har ikke terminforum med så mange skravlende)

Vi får bare gjøre vårt her da, til Topp 100! :) Er det forresten noen av skravlerne her inne som da går over til termingrupper og barselgrupper den aktuelle uka? Har dem forresten sagt hva slags premie det er for den nye konkurransen?

Vetdens beste kollega kjøpte flere ullsokker til meg , nå har jeg for mange mnd fremover :)

Hvorfor skal det være så j**** vanskelig for eldsten å skjønne at youtube faktisk har 13 års grense OG dersom man er under 15 må det man legger ut være godkjent av en foresatt...

Han er 10 år og klagde på at han ikke klarte å legge ut noe, og vi fortalte han at han ikke får lov.
Nå er han potte sur

Ikke greit å være for liten[emoji13] hva ville han legge ut?

Vi får bare gjøre vårt her da, til Topp 100! :) Er det forresten noen av skravlerne her inne som da går over til termingrupper og barselgrupper den aktuelle uka? Har dem forresten sagt hva slags premie det er for den nye konkurransen?
Premiene er oppgitt ja. Sjekk ca hvert terminforum så finner du tråd om det

Da blir man ikke med[emoji4]
Det er flere av oss, så vi får bare henge her[emoji4]
Og her skal vi kose oss.

Dvs, jeg har lovet å ta i et tak på jobb uke 12 da.

Back
Topp