Smootie-to-go-blender.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn... Har det noe for seg?

Nå tror jeg at jeg har fått storebror til å like smoothie, så hvis jeg hadde fått tak i en sånn en, og funnet noen gode oppskrifter så hadde jeg fått i han mer frukt (han spiser nada frukt og grønt...)
(og jeg kunne fått med meg noe i bilen på vei til jobb, jeg som er dårlig på frokost..)

Vi har en blender, men krever mer vasking, så tenker at en sånn passer fint?

Kan man feks lage smoothie kvelden før?

Kjøpte sånn til mannen i julegave, vi bruker den mest og nærmest hver dag, som du sikkert så idag er den populær og snuppa her putter gjerne ting i også [emoji6]
Drikker mye mer Smoothie nå enn før for er så tungvint med alle delene på vanlig blender [emoji4]

Kan fint lage kvelden før og ha i kjøleskapet men tar heller ikke lang tid å mikse sammen noe, vi bruker gjerne ferdig poser med frossen frukt fra coop, litt juice og barne yoghurt, begynt å ha i spinat og havregryn for mer mettende og næringsrik Smoothie [emoji4]

Oppskrifter finner man overalt syns jeg og snuppa syns de er best med kun litt juice så det nesten blir is [emoji6]

Kjøpte sånn til mannen i julegave, vi bruker den mest og nærmest hver dag, som du sikkert så idag er den populær og snuppa her putter gjerne ting i også [emoji6]
Drikker mye mer Smoothie nå enn før for er så tungvint med alle delene på vanlig blender [emoji4]

Kan fint lage kvelden før og ha i kjøleskapet men tar heller ikke lang tid å mikse sammen noe, vi bruker gjerne ferdig poser med frossen frukt fra coop, litt juice og barne yoghurt, begynt å ha i spinat og havregryn for mer mettende og næringsrik Smoothie [emoji4]

Oppskrifter finner man overalt syns jeg og snuppa syns de er best med kun litt juice så det nesten blir is [emoji6]
Ja det var vel i grunnen fra deg jeg fikk ideen [emoji6]
Ja jeg kan godt tenke med å bruke havregryn i, men det tror jeg ikke jeg tar sjansen med ved storebror.

Han liker mango og banan, og det vet jeg finnes. Frøkna liker det meste, så er ikke så bekymret der. Kan sikkert bruke biola og?
Storebror liker godt kokos, det finnes sikkert noe med kokos også.

Hvilket merke har dere?

Ja det var vel i grunnen fra deg jeg fikk ideen [emoji6]
Ja jeg kan godt tenke med å bruke havregryn i, men det tror jeg ikke jeg tar sjansen med ved storebror.

Han liker mango og banan, og det vet jeg finnes. Frøkna liker det meste, så er ikke så bekymret der. Kan sikkert bruke biola og?
Storebror liker godt kokos, det finnes sikkert noe med kokos også.

Hvilket merke har dere?
Bare og eksperimentere som dere vil [emoji4] det meste går, kan hende kombinasjon ikke helt fungerer men da vet man det til neste gang [emoji4]

Vi har obh Nordica, var på salg hos COOP [emoji6]

Brukes mye i perioder og angrer ikke på kjøpet :)
Her drikkes det alt mulig rart som de ikke vet er i. Glimrende til å lure i ting de ikke liker [emoji6]
Her maler jeg opp havregryn til minste, bruker cottagecheese, avokado, banan, jordbær eller bringerbær ,vanilje yoghurt, litt Applesinjuice og havregryn.
De liker bare banan og bringerbær/jordbær av dette, men masse fett og de elsker denne og tror det kun er ting de liker i[emoji4]

Kjøpte sånn, den røyk etter 3 dager.. kjøpte en til, hadde den 1 uke.. og jeg knuste kun fryste bringebær og blåbær.. den tålte ingenting

Vi har sånn. Elendig kvalitet etter min mening [emoji20] ble brukt en gang så flytta den inn i skapet og ble der[emoji23]

Bruker vår flere ganger i uken.
Aldri hatt noen problemer med den, og hatt den i flere år [emoji4] synes den er genial!

Ble så jeg kjøpte en på kitch'n i dag. Og den har allerede fått kjøre seg, og ungene har laget hver sin.

Eldste vil helst ha banan, ananas og mango, med vaniljeyoghurt og appelsinjuice og melk.

Frøkna ville ha bringebær og blåbær, vaniljeyoghurt, appelsinjuice og melk.

Vi måtte ta i melk fordi vi trengte mer væske, og juicen stod i kjøleskapet nede. Men det var nok litt med tanke på eldste, den ble ikke så syrlig da.

Håper den holder en god stund, dette kan bli populært her. Og en glimrende måte å få i eldste litt frukt og grønt på.

Back
Topp