Blod på papirer :(

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Æsj altså. Jeg hadde jo det med nr en også men kjenner hvor stressa jeg blir. Det var rød brunt og ikke masse, men nok til at jeg blir litt urolig. Hvis jeg ringer legen i morgen hvor fort tror dere man kan få ul da? Eller er det bedre å bare betale selv? Da får jeg kansje på torsdag allt.

håper alt er bra :Heartred du kan jo prøve legen først og høre når du får tid. Også vurdere å gå privat hvis det tar for lang tid.

Jeg har ihvertfall bare ringt rett til gu å bestilt time, måtte ikke betale noe.

Med nr 1 hadde jeg litt rød/brunt på papiret, ringte legen og han fiksa UL på sykehuset samme dag[emoji4]

Jeg får se hvordan det går til i morgen. Hadde bitte litt spor i trusa å men så ikke noe nå så håper det ble med det :)

Har hatt menssmerter hele tiden som har avtatt litt den siste uka men det kommer mer smerter nå :( prøver å være positiv men kjenner jo jeg er litt redd nå.

Æsj altså. Jeg hadde jo det med nr en også men kjenner hvor stressa jeg blir. Det var rød brunt og ikke masse, men nok til at jeg blir litt urolig. Hvis jeg ringer legen i morgen hvor fort tror dere man kan få ul da? Eller er det bedre å bare betale selv? Da får jeg kansje på torsdag allt.
Du kan jo prøve å kontakte legen,men alt jeg fikk der var hcg blodprøver, måtte særegne årsaker til for å bli henvist til ul fikk jeg beskjed om, så jeg bestilte privat.. Men ser det er flere som har fått henvisning av legen så er godt mulig det varierer fra lege til lege:)

Så lenge det ikke er sterk mistanke om svangerskap utenfor livmor skal det mye til å få UL offentlig. Jeg dro på legevakta når jeg hadde blødd to uker og ble sendt hjem med beskjeden om at "vi kan ikke ta UL av alle unge jenter som kommer og er bekymret og vil ha en bedre helg". Egentlig ganske frekt når jeg tenker over det... Bestilte privat UL og så to små reker som fløyt rundt det inne og så ut til å ha det supert. Og litt blodansamling rundt som hun sa ble liggende igjen etter de festet seg. Ifølge henne var det veldig vanlig med litt brunt blod som tyder på rester av festeblødning.
Ønsker deg masse lykke til :) Veldig vanlig med småblødninger :)

Jeg kan jo se Ann et par dager til. Fastlegen min er egentlig veldig OK, men jeg skjønner jo greia med at de ikke kan sende alle til ul. Jeg husker jeg blødde litt med nr 1 å, ble bare så bekymret. Var så vidt litt på papiret nå også så håper bare det er helt uskyldig :(

Jeg kan jo se Ann et par dager til. Fastlegen min er egentlig veldig OK, men jeg skjønner jo greia med at de ikke kan sende alle til ul. Jeg husker jeg blødde litt med nr 1 å, ble bare så bekymret. Var så vidt litt på papiret nå også så håper bare det er helt uskyldig :(
Forstår du er beskymret,det ble jeg også! Det reddet hele helgen min å bestille tul å få se et bankende hjerte <3 Fikk derimot konstantert blodansamling i livmoren som var årsaken til blødningene mine. Fikk beskjed om at det var helt greit at jeg blødde litt og kunne og forvente litt brunt blod. Ble det derimot menstruasjonsblødning måtte jeg ta kontakt igjen. Jeg tror ikke du har noen grunn til beskymring,blødninger er vanligere enn man tror :) Men hvis du går å stresser over det hadde jeg bestilt meg en tul bare for å sjekke, er ikke bra for spiren at en går å stresser heller :) Lykke til :Heartred

Forstår du er beskymret,det ble jeg også! Det reddet hele helgen min å bestille tul å få se et bankende hjerte <3 Fikk derimot konstantert blodansamling i livmoren som var årsaken til blødningene mine. Fikk beskjed om at det var helt greit at jeg blødde litt og kunne og forvente litt brunt blod. Ble det derimot menstruasjonsblødning måtte jeg ta kontakt igjen. Jeg tror ikke du har noen grunn til beskymring,blødninger er vanligere enn man tror :) Men hvis du går å stresser over det hadde jeg bestilt meg en tul bare for å sjekke, er ikke bra for spiren at en går å stresser heller :) Lykke til :Heartred
Har ikke vært noe mer nå. Jeg ser Ann til i morgen. Kommer det mer i dag eller i kveld så bestiller jeg time selv :) hadde tenkt å fortelle det til mamma å pappa på søndag så greit å vite at allt er fint :) takk for svar

Nå kom det mer. Og det var friskt blod i litt slim. Vet ikke om det er et tegn på noe eller om det er ufarlig....

Om du er bekymret så går jo det ann å dra på legevakten eventuelt?

Lykke til!

Jeg tenker jeg ringer fastlegen i morgen, hvis han ikke sender meg til ul så bestiller jeg selv. Orker ikke å være så bekymret.

Forstår jeg godt.

Håper du får ordnet noe i morgen :Heartred
Håper jeg å. Jeg blødde litt med han første å det var i uke 6. Men det var litt mindre enn dette. Nå er jeg 7+1 i dag så er jo på en måte på samme tiden. Er jo fælt p tenke på at jeg får ikke gjort noe. Hvis det ikke går så var det ikke meningen og da får jeg ikke gjort noe, det som skremmer meg. Denne spira satt i pp2 etter pille slutt men han første brukte vi rett under 2 år på. Så det blir jo at jeg tenker litt på det å. Men nå skal jeg legge meg så håper jeg på det beste i morgen. Tusen takk :Heartbigred

Back
Topp